Floria.ro

Fondata in 2010, de antreprenorul Mugur Frunzetti, compania Floria a fost desemnata, timp de 3 ani, "Cea mai buna florarie online" din Romania, in cadrul Galei Premiilor de e-Commerce. Incepand din 2010, Floria.ro este marca atestata Trusted.ro si din 2013 a devenit prima florarie din Romania care creeaza buchete si colectii unice, in acord cu tendintele internationale din moda. Floria livreaza flori si buchete in toata lumea si, in peste 140 de…

Floria.ro

Fondata in 2010, de antreprenorul Mugur Frunzetti, compania Floria a fost desemnata, timp de 3 ani, "Cea mai buna florarie online" din Romania, in cadrul Galei Premiilor de e-Commerce.

Incepand din 2010, Floria.ro este marca atestata Trusted.ro si din 2013 a devenit prima florarie din Romania care creeaza buchete si colectii unice, in acord cu tendintele internationale din moda. Floria livreaza flori si buchete in toata lumea si, in peste 140 de orase din Romania, ofera transport gratuit si livrare in 2 ore.

Colaborarea cu Floria a fost o adevarata provocare pentru iAgency. Vanzarile online de flori sunt estimate la circa 190 de milioane de euro anual, industria este foarte competitiva si a fost afectata de multe schimbari de algoritmi, care au avut loc de-a lungul timpului.

Cand Floria a apelat la iAgency, telul lor a fost sa ajunga sa ocupe prima pozitie pe "florarie online", sa existe in prima pagina in cautari pe cuvintele cheie principale si sa atraga mai mult trafic organic.

Desi site-ul era pozitionat bine pe "florarie online", pe alte cuvinte cheie principale nu aparea in prima pagina. Totodata, cele mai multe backlinkuri aveau ca ancora brandul "Floria", iar ponderea ancorelor care sa include cuvintele cheie principale era foarte mica.

Pentru a creste traficul organic si pentru a ajuta site-ul sa urce si pe alte cuvinte cheie principale, am ajuns la concluzia ca ar trebui sa implementam o strategie de creare de linkuri mai cuprinzatoare, care sa includa si ancore text pe "money keywords."

 

Optimizare onsite

Cuvinte cheie – S-a realizat un studiu al cuvintelor cheie relevante pentru acest domeniu. Dupa ce au fost stabilite, au fost implementate in paginile site-ului, pentru a crea o densitate optima in site.

Creare de continut – Au fost redactat continut relevant pentru principalele categorii de produse, dar si pentru principalele orase.

Title si Meta Description – Au fost optimizate title-urile paginilor din site si au fost realizate meta descrieri care sa includa cuvintele cheie principale si care aduca un CTR cat mai bun.

 

Optimizare offsite

Ancorele text folosite erau marea majoritate pe brand "Floria", motiv pentru care s-a decis diversificarea lor. Totodata au existat si linkuri site wide, pe care echipa noastra a propus sa fie scoase.

Ultimele proiecte