Pretul corect pentru optimizarea SEO a unui site

23

feb

2016

Pretul corect pentru optimizarea SEO a unui site

Esti antreprenor si iti doresti vizibilitate in online. Acelasi obiectiv il au toti oamenii de afaceri. Insa tu cat esti dispus sa platesti pentru servicii SEO de calitate?

Aceasta este o intrebare la care foarte multi nu stiu sa raspunda. Desi optimizarea SEO este foarte cunoscuta in Romania, putini sunt antreprenorii care si stiu cat de complex este acest proces. Mai mult, pe piata exista multi freelanceri, care in loc sa ajute clientul, folosesc aceleasi strategii pentru mai multi, iar rezultatele nu par sa apara cu curand.

Spre deosebire de freelanceri sau alte agentii, iAgency, nu face compromisuri privind calitatea serviciilor de optimizare SEO pe care le ofera. Pentru a contura o strategie de optimizare SEO eficienta este foarte important sa stii cat mai multe informatii despre el, sa il cunosti in profunzime, sa afli ce il macina si cum sa il ajuti.

La iAgency, pretul optimizarii SEO este in functie de domeniul tau de activitate si bugetul pe care il ai disponibil. De ce? Pentru ca exista domenii de activitate care necesita un volum de lucru mai mare si domenii de activitate care necesita un volum de lucru mai mic. Sa luam exemplu un magazin online care vinde tablete si un magazin online care vinde portofele. Evident, concurenta este mult mai mare pe tablete decat pe portofele, tocmai de aceea este nevoie de mai mult timp de lucru. Motiv pentru care si pretul platit pentru serviciile de SEO ar trebui sa fie mai mare.

Pentru ca suntem o agentie interactiva complexa, reusim sa iti oferim cele mai bune servicii de optimizare SEO, web design, copywriting, promovare Social Media si multe altele, pentru succesul tau.

Practic, ce inseamna pentru iAgency, agentie interactiva, servicii SEO de calitate?

In primul rand promisiunea ca te ajutam sa ajungi pe cele mai inalte culmi ale succesului prin solutii si recomandari viabile, care sa te transforme intr-un brand. Apoi pentru ca banii pe care alegi sa ii investesti in optimizarea SEO iti vor aduce rezultatele dorite gratie auditului pe care ti-l facem inainte de a incepe colaborarea, care cuprinde, imperativ, urmatoarele aspecte:

  • informatii, recomandari, solutii practice pentru optimizarea site-ului tau

  • continut de calitate, neduplicat – foarte important pentru indexarea rapida si corecta

  • link-uri de calitate – nu punem niciodata pret pe cantitate, ci pe calitate

  • recomandari de imbunatatire a experientei utilizatorului pe site-ul companiei tale

  • apoi monitorizam rezultatele, astfel:

  • activitatea site-ului, a indexarii paginilor si a activitatii, prin tool-ul Google Search Console

  • pozitiile paginilor tale in motoarele de cautare

  • iti oferim informatii periodice despre link-urile obtinute, importanta lor si oportunitatile pe care ti le ofera.

De pretul optimizarii SEO depinde succesul tau in online

In primul rand, atunci cand angajezi o agentie interactiva, echipa trebuie sa fie formata din specialisti care stiu foarte bine sa isi faca treaba, au experienta in domeniu, cunosc trendurile si schimbarile de algoritmi si stiu sa anticipeze schimbari care te pot face sa cazi in extrema cealalta.

Mai apoi, o agentie interactiva, asa cum este iAgency, este formata din oameni ce au cunostinte de optimizare SEO, web design, copywriting (o parte dintre ei fiind fosti jurnalisti cu experienta si contacte), suntem specialisti in Social Media – cream povesti prin care sa implicam vizitatorii in lumea brandului tau, sa il cunoasca si sa il ajutam sa ia mai repede decizia de cumparare.

Evident, pretul optimizarii SEO este stabilit in functie de serviciile de care ai nevoie. Pentru ca pe noi ne inspira rezultatele, zilnic lucram pentru afacerea ta. Fiecare membru al echipei iAgency se ocupa de conturi personalizate de clienti si muncesc asiduu pentru a te transforma intr-un brand vizibil, credibil in online. Cel mai productiv pentru noi, dar si pentru afacerea ta este ca fiecare membru sa faca acele lucruri la care se pricepe cel mai bine.

Ce factori stabilesc pretul pentru optimizarea SEO

Trebuie sa stii ca o mare parte din bugetul unei campanii SEO este directionat catre actiunile off-site: redactare articole, review-uri si comunicate de presa; gasirea unor site-uri relevante si populare pe care sa fie publicate; platirea partenerilor pentru publicarea advertorialelor, comunicatelor.

Pretul pentru optimizarea SEO mai depinde de:

  • Volumul de munca – este direct proportional cu complexitatea campaniei de SEO. Spre exemplu, daca alegi servicii complete (ce includ si copywriting) sau punctuale. Cu cat un site are mai multe pagini, cu atat volumul de munca este mai mare si, deci, pretul pentru optimizare SEO creste.

  • Concurenta online – cu cat obiectivele tale sunt mai marete, cu atat este mai important sa facem un audit complex si amanuntit, care sa includa cuvinte cheie prin care sa te poti pozitiona ca fiind unic.

  • Domeniul de activitate – aici depinde foarte mult. Pretul pentru optimizare SEO creste daca faci parte dintr-un domeniu abstarct, mai greu de promovat, precum cel tehnic sau al adultilor.

  • Know-how, experienta si expertiza in domeniu – sunt foarte importante in stabilirea pretului pentru optimizarea SEO. Cu cat o agentie este mai cunoscuta, asa cum este cazul iAgency, agentie interactiva, cu atat rezultatele sunt mai sigure, stim exact ce strategie sa iti propunem si suntem siguri ca vom avea succesul scontat.

  • Volumul de munca pentru optimizarea on-site – aici sunt incluse optimizarea meta tag-urilor, a codului sursa si a continutului, optimizarea imaginilor, a URL-urilor etc.

  • Optimizarea off-site – respectiv obtinerea de link-uri de calitate si cu autoritate catre site-ul tau

  • SEO copywriting (la cerere) – crearea de texte optimizate, bazate pe cuvintele cheie stabilite

  • Urmarirea si analiza evolutiei site-ului – respectiv analize de pozitionare pe cuvinte cheie, analize privind traficul pe site, functionalitatea si indexarea

  • Mentenanta SEO – optimizarea de pagini noi, cresterea numarului de backlink-uri, modificari si imbunatatiri ale site-ului, stabilite, de comun acord, in strategie.

Spre deosebire de campaniile de Pay-per-Click, optimizarea SEO poate costa mai putin pe termen lung, in functie de gradul de dificultate al cuvintelor alese si de nivelul competitiei. Prin PPC, reclame platite, ajungi mai repede pe prima pagina din Google, pe cuvintele care te intereseaza. incepi sa primesti mai multi vizitatori pe site, care vor fi convinsi sa iti cumpere produsele. La SEO, acest lucru poate sa dureze chiar cateva luni. Insa vei creste sigur, frumos, organic. Insa, spre deosebire de PPC, o strategie de optimizare SEO, pe termen lung, implementata corect, iti aduce rezultatele pe care le-ai visat. Mai mult, pentru ca avem experienta in domeniu de peste 10 ani, stim concret, pas cu pas, tot ce ai nevoie pentru ca tu sa devii un brand redutabil.

In final, care este pretul corect pentru optimizarea SEO? Rentabilitatea investitiei in optimizarea SEO se va calcula cu instrumentele de masura propice, iar rezultatele le vei afla, in fiecare luna, odata cu raportul lunar de activitate.

Important este sa ai rabdare. SEO nu are o reteta unica, ce face minuni imediat. Este un proces indelung, ce tine de maiestria si indemanarea strategistilor echipei iAgency, agentie interactiva.

Daca esti interesat de servicii de optimizare SEO, al caror pret sa fie just, contacteaza-ne. Pentru noi este important rezultatul si nu suntem dispusi sa facem compromisuri in acest sens. Contacteaza-ne pentru oferta personalizata de preturi pentru optimizare SEO.

[zozo_page_header title="Contacteaza-ne!" slogan="Esti gata de o schimbare in traiectoria afacerii tale? Contacteaza-ne, iar unul dintre specialistii nostri iti va raspunde in cel mai scurt timp, pentru a stabili o intalnire." textalign="center" titlecolor="#16b6ea" slogancolor="" animation_type="none" animation_delay="500"]

[zozo_contact_form form="on"]