Utilizarea CGM – parerilor pozitive

Pentru început, utilizarea Costumer Generated Media (CGM) presupune o comunicare constantă, eficientă şi bilaterală între tine şi clienţi. De aceea, trebuie să ştii că recenziile pozitive nu se atrag chiar dacă oferi un produs sau serviciu de calitate, dacă nu pui accent pe crearea unei legături cu publicul-ţintă.

Cum pot atrage comentarii pozitive?

CGM este un instrument fidel prin care tu poţi afla rapid nu doar ce le place consumatorilor, ci şi care este tendinţa lor de cumpărare. Dacă achiziţionează un produs sau serviciu pentru că majoritatea o face sau chiar le este folositor.

Pentru a obtine cât mai multe review-uri pozitive, agentia noastra interactiva va cont de:

  1. Optimizarea articolelor de pe site – fără SEO este mai greu să creşti vizibilitatea articolelor şi a site-ului pe care îl ai şi astfel să ajungi la publicul ţintă. De aceea, noi variem lungimea, formatul şi cuvintele-cheie ale textelor din site pentru a nu plictisi cititorul. Ca să le atragi atenţia, trebuie să ai conţinut de calitate, imagini care să îi atragă atenţia, materiale video relevante, infografice etc.

  2. Optimizarea descrierii produselor – fiecare descriere trebuie să fie unică şi optimizată pentru motoarele de căutare. De aceea, avem grijă ca în descriere să le răspundem întrebărilor cititorilor şi să introducem link-uri către produsele potrivite din magazinul online, spre exemplu. Totul pentru a creşte şansele de a atrage trafic către pagina de servicii, preţuri, descriere sau ce te interesează.

  3. Folosirea tehnicii Skycraper – pe româneşte, creăm conţinut unic şi de impact prin completarea sau detalierea unor articole publicate pe site-uri de renume. Începem cu o analiză în Google Keyword Planner prin care identificăm care sunt zonele de interes pentru cititorii din site. Apoi îmbunătăţim conţinutul, îl publicăm şi îl promovăm prin diverse instrumente.

  4. Conexiuni şi menţiuni – site-urile de anunţuri, reţelele de socializare sau blogurile sunt instrumente importante în realizarea unor conexiuni importante şi de lungă durată cu oamenii de care eşti interesat.

  5. Site-urile de oferte, importante pentru afacerea ta – pentru că te ajută să îţi creşti vizibilitatea online şi să atragi noi utilizatori. Poţi să publici anunţuri despre oferte, discount-uri sau descrierea afacerii tale prin cuvinte-cheie care să te facă să devii o opţiune viabilă pentru ei.

  6. Crearea diferitelor tipuri de conţinut – cu cât prezenţa ta în mediul virtual este mai pregnantă, cu atât poţi atrage oamenii pe site-ul tău şi, implicit, comentarii pozitive. De aceea este important să le oferi un conţinut de calitate care să le răspundă nevoilor, întrebărilor sau sugestiilor pe care le au.

  7. Folosirea inteligentă a Social Media – astăzi este practic imposibil să nu fii prezent pe reţelele sociale. Ele au devenit principalul canal de comunicare către clienţii tăi. Postările zilnice sunt absolut necesare dacă vrei să creşti afinitatea faţă de brand şi să îţi ţii publicul la curent cu ultimele noutăţi, dar se dovedesc a fi şi o strategie inteligentă de a atrage utilizatorii către site.

  8. Prezenţa pe forumurile din nişa ta – îţi dă posibilitatea să vezi nu doar părerea utilizatorilor despre produse similare, cât şi întrebările frecvente şi problemele cu care se confruntă.

Cine îmi poate oferi review-uri pozitive?

În primul rând, clienţii, care pentru a-ţi oferi o recenzie bună trebuie motivaţi. Cum? Simplu:

Ce fac cu review-urile pe care le am? PROMOVEAZĂ-LE!

Dacă ai foarte mulţi clienţi mulţumiţi, care ţi-au lăsat comentarii pozitive pe mail, în mesaje, pe site sau pe pagina companiei, trebuie să le scoţi în evidenţă. Pentru promovarea lor te poţi folosi de:

Ele pot fi:

  1. Text – sunt cel mai simplu de obţinut şi postat pe site, dar nu şi cele mai credibile ca sursă. Când le postăm, avem grijă să inserăm şi cuvintele-cheie pe care le-am ales pentru a fi folosite ca meta-taguri pentru o mai bună indexare în motoarele de căutare.

  2. Audio – satisfac curiozitatea consumatorilor de a afla mai multe informaţii despre produse sau servicii.

3. Video – sunt cele mai credibile întrucât clienţii care oferă feedback-ul îşi fac publică imaginea şi pot include chiar şi un review al produselor.

Suntem aici pentru tine. Ai nevoie de orice informaţie? Contactează-ne!