Email marketing

Am creat şi dezvoltat cel mai amplu sistem de email marketing pentru ca afacerea ta să arate cum trebuie în mediul online. Ne vom ocupa de conţinut şi design şi vom administra cu încredere baza ta de date. O afacere online „respiră” cu ajutorul unei baze de date, prin care îi anunţi pe clienţii tăi de noile oferte, promoţii, noi servicii sau orice alte informaţii care ar putea fi de interes pentru ei.

Pentru tine, menţinerea unei relaţii strânse cu clienţii este mai mult decât necesară. Cu ajutorul email marketingului, obţii, în primul rând, recunoaşterea brandului din partea celor către care comunici, dar şi creşterea ratei de retenţie a clienţilor şi impulsionarea vânzărilor.

Şi, cel mai important pentru buzunarul tău, îţi optimizezi costurile, spre deosebire de celelalte canale de comunicare directă, dar ai şi o viteză mai mare de răspuns. Şi cât timp oamenii îşi verifică constant mail-ul, această metodă de promovare va rezista!

De ce să alegi email marketingul? Pentru că obţii rapid şi sigur:

- Consolidarea relaţiei dintre tine şi clienţi

- Îţi încurajezi business-ul

- Îţi creşti veniturile

- Scoţi în evidenţă punctele forte

- Îţi creşti vânzările online

- Un brand de companie puternic

- Atragi clienţi noi

Email marketing e mai mult decât un simplu e-mail. Reprezintă responsabilitatea şi respectul tău faţă de interlocutor. Noi te ajutăm să îţi construieşti, de la bun început, o relaţie solidă cu prospecţii şi clienţii tăi.

Pentru succesul campaniei vom ţine cont de:

- strategia companiei tale

- conţinutul ce urmează a fi livrat

- Copywriting:

- aşteptările clienţilor

- intervalul orar cel mai potrivit pentru succesul demersului de email marketing

- grafica şi prezentarea sunt foarte importante - fiecare produs livrat prin intermediul e-mailului are nevoie de o prezentare care să capteze interesul cititorului, să-şi dorească să afle mai multe detalii printr-un singur click

- Ne ţinem de promisiunea făcută la abonare! - eficienţa campaniei creşte dacă ne respectăm promisiunea de a transmite doar informaţii utile şi relevante iar întreaga comunicare se bazează pe modul în care clienţii răspund sau în funcţie de aşteptările lor.

Nu doar trimiterea e-mailurilor este importantă. Noi ne angajăm să facem o evaluare corectă şi în timp real a rezultatului unei campanii de e-mail marketing. Evaluarea succesului în e-mail marketing este continuă şi depinde, în mare parte, de baza de date şi de calitatea interacţiunii în urma comunicării. Indicatorii pe care ţi-i vom prezenta în această etapă sunt:

- rata de livrare

- rendering rate – procentul celor care au văzut e-mailul cu toate imaginile încărcate – adică au stat câteva secunde

- action rate – interacţiunea utilizatorului cu e-mailul: deschideri sau click-uri

- rata de click

- rata de conversie

- statistici individuale pentru fiecare persoană din baza de date

- rata dezabonărilor

- ziua şi ora de deschidere.

Suntem aici pentru tine!