https://www.high-endrolex.com/29

Pasii catre succes | Ce implica o strategie SEO?

Pasii catre succes

Pasii catre succes

O strategie de optimizare SEO de succes poate duce la o crestere a conversiilor pentru o perioada de timp indelungata

Ne place sa credem ca site-ul tau este ca o nava, iar linkurile create sunt vantul care o ajuta sa navigheze. Pentru a putea “naviga”, ai nevoie de linkuri puternice, targetate in directia aleasa de tine. Un audit SEO te asigura ca site-ul tau beneficiaza din plin de strategia de link building si ne ajuta, de asemenea, sa identificam potentiale probleme care impiedica site-ul sa creasca in motoarele de cautare.

Audit-ul SEO realizat de echipa noastra nu este alcatuit doar din print-screenuri preluate din software-uri automate, ci include o lista de verificari ale site-ului. Fiecare strategie pe care o concepem este individualizata pe baza analizei detaliate a punctelor forte si slabe ale site-ului.

Ce include un Audit SEO?

Atunci cand facem un audit SEO, realizam o analiza cuprinzatoare a site-ului si cautam, in special, eventualele probleme (majore sau minore), care ar putea sa iti afecteze pozitiile in Serps. Mai jos sunt cateva dintre intrebarile la care incercam sa gasim raspuns:

Audit tehnic SEO – Verificam toate linkurile site-ului si realizam o examinare completa a tuturor limitarilor tehnice ce au legatura cu optimizarea SEO, cum ar fi: viteza de incarcare, sitemap, robots.txt, erori de accesare (de exemplu 404) si multe altele.

Continut duplicat – Continut copiat, probleme de indexare si multe altele.

Audit onsite – Strategie de internal linking, probleme potentiale de design etc.

Research de cuvinte cheie – Vom selecta cele mai bune cuvinte cheie pentru a ne asigura ca site-ul tau primeste trafic targetat, care sa genereze cat mai multe conversii.

Audit offsite – Analiza a backlink-urilor, distributia backlink-urilor, distributia anchor text, comparatie metrici cu cei ai principalilor competitori etc.

Pe langa utilizarea unor instrumente puternice si cuprinzatoare de analiza, un manager de proiect, alaturi de echipa, va efectua manual analiza site-ului. Rezultatele cercetarii noastre sunt schitate in pasii propusi, pentru a creste vizibilitatea site-ului in motoarele de cautare.

Dupa ce vom realiza audit-ul SEO, te vom contacta pentru a clarifica orice nelamuriri sau pentru a raspunde la potentialele intrebari. Vom discuta impreuna audit-ul SEO si propunerile noastre. Ne dorim ca cei care colaboreaza cu noi sa aiba succes, de aceea facem tot posibilul pentru a te ajuta sa il obtii.

Trimite-ne site-ul tau pentru a obtine un audit SEO

Ai un site care nu iti aduce profit? Nu intelegi de ce ai un bounce rate atat de mare si o rata de conversie atat de mica? Apari in pagina 6, din Google, pe principalele cuvinte cheie, desi ai facut deja SEO la site?

Trimite-ne site-ul tau si vezi cum in 3 luni vom reusi sa iti aducem trafic targetat, care iti va creste rata de conversie!

Daca backlinkurile sunt vantul corabiei tale (site-ului tau), optimizarea On-Page reprezinta catargul. Un site, care nu este optimizat On-Page si care nu are o structura buna, este ca o corabie fara un catarg solid.

Optimizarea On-Page este fundamentala pentru a obtine pozitii bune in motoarele de cautare, ea fiind “piatra de temelie” a oricarui site.

Aceasta tehnica este destul de simpla, insa trebuie realizata cu atentie, pentru a aduce rezultate favorabile. Cateva dintre actiunile concrete realizate de echipa noastra On-Page:

Optimizarea Title-urilor – Tagul “Title” este unul dintre cele mai importante elemente ale optimizarii On-Page. Este esential sa folosim un Title scurt, dar descriptiv pentru vizitatori. Acesta ii va ajuta sa identifice cat mai repede afacerea ta. Tagul “Title” este primul lucru pe care motoarele de cautare il arata si indexeaza. Totodata, este primul lucru pe care vizitatorul il vede atunci cand cauta un produs/serviciu prin zeci de rezultate, de aceea trebuie sa fie cat mai atragator pentru el.

Optimizarea Meta-tagurilor – Meta description ar trebui sa includa o descriere informativa a site-ului tau, focusandu-se pe domeniile sau produsele importante pentru compania ta. Se considera ca este ca un rezumat al paginii. Daca utilizatorul il gaseste interesant si atractiv, atunci va da click, pentru a afla mai multe informatii.

Taguri HTML – Este esential sa arati motoarelor de cautare si vizitatorilor care sunt partile importante ale site-ului tau. Limbajul HTML are anumite taguri, care ne permit sa facem acest lucru. De exemplu, headingurile H1, H2, H3, Bold [strong], Italic [em] etc. Textul din interiorul headingului H1 este cel mai important, potrivit motoarelor de cautare. Utilizarea lui este extrem de importanta, pentru a defini title-urile de pagini sau sectiuni din site-ul tau.

Optimizarea cuvintelor cheie – Continutul de pe site trebuie optimizat astfel incat sa satisfaca atat motoarele de cautare, dar si vizitatorii. Nu ne dorim prea multe cuvinte cheie, pentru a nu fi penalizati de algoritmul Panda. Trebuie sa avem un echilibru intre numarul de cuvinte cheie, lungimea continutului si limbajul folosit, pentru a transforma vizitatorii in clienti.

Optimizarea linkurilor – Degeaba avem continut optimizat, daca vizitatorul navigheaza cu greutate pe site. Linkurile interne trebuie optimizate atat pentru vizitatori, cat si pentru Google.

Optimizarea imaginilor – Daca site-ul tau are foarte multe imagini, trebuie optimizate si acestea, pentru ca motoarele de cautare sa le indexeze. Oamenii pot interpreta vizual usor imaginile, dar procesul este complet diferit pentru un motor de cautare. De aceea este important sa le optimizam, pentru a spune motoarelor de cautare despre ce este vorba in imagine, la ce anume face referire imaginea.

Optimizarea offsite este “vantul” prielnic de care are nevoie corabia pentru a se indrepta in directia dorita. Aceasta incepe odata cu finalizarea audit-ului si a optimizarii on-site si constituie procesul prin care iti promovezi afacerea in mediul online. Scopul acesteia este sa construiesti brand awareness, sa apari cat mai sus in motoarele de cautare si sa atragi vizitatori din alte website-uri. Avand in vedere ca update-urile de algoritm ale lui Google sunt secrete, multi specialisti SEO se pot contrazice in privinta strategiilor care sa creasca vizibilitatea site-ului tau.

Profesionistii stiu ca SEO offsite este un proces care se deruleaza constant si pe termen lung, nu poti sa treci prin el si apoi sa-l abandonezi. Cea mai buna abordare depinde de industria in care operezi si de buget, insa strategia generala ar trebui sa contina trei mari directive: crearea de linkuri de calitate, crearea de continut optimizat si implicarea activa a retelelor sociale.

Creare de linkuri – Exista peste 200 de criterii conform carora Google listeaza un site si nimeni nu cunoaste ponderea lor exacta. Totusi, un lucru e cert si toti oamenii de SEO sunt de acord cu asta: crearea a cat mai multe linkuri de calitate ajuta substantial site-ul tau sa urce in paginile motoarelor de cautare. Este un proces vital in marketingul online deoarece ajuta brandul sa fie cat mai prezent pe Internet si aduce trafic targetat/leaduri.

Creare de continut – Nu poti construi linkuri de calitate fara sa creezi continut de calitate despre afacerea ta online, produsele, serviciile si domeniul in care activezi. Si in acest caz sunt necesare eforturi sustinute, iar publicarea continutului trebuie sa aiba loc regulat. Acesta trebuie sa fie util pentru potentialii tai clienti si sa oferea valoare comunitatii si industriei din care faci parte. Continutul de calitate este o reteta sigura pentru a crea linkuri in mod natural si distribui pe retelele sociale, deoarece publicul tau tinta va fi cu adevarat interesat de ceea ce ai de spus.

Social media – Platformele sociale te ajuta sa livrezi continutul catre potentialii clienti si sa expui mesajele companiei tale. Datorita functiei de multiplicare a audientiei, articolele si comunicatele pot ajunge foarte repede la noi cititori, care pot folosi informatiile ca surse de referinta online. Astfel, website-ul tau poate beneficia de noi linkuri natural, de calitate.

Audienta din social media – Ca sa atragi cat mai multi consumatori care sa urmareasca activitatea ta pe retelele sociale trebuie sa produci continut de calitate, cu potential de distribuire si sa promovezi brandul in mod constant. In plus, trebuie sa dai nastere unor discutii relevante pentru publicul tau tinta sau sa te alaturi celor existente.

Marketingul din social media si SEO sunt doua strategii care se intrepatrund deoarece amandoua se concentreaza pe construirea unei identitati, care sa atraga un public cat mai larg. In plus, te ajuta sa urci cat mai sus in motoarele de cautare.

Consumatorii isi doresc sa se simta conectati cu afacerea ta; isi doresc sa se asocieze si sa faca parte din povestea ta, o poveste spusa de continutul pe care il impartasesti.

– Consumatorii petrec in medie 79 de zile pentru a cerceta online, inainte sa cumpere, iar 61% dintre ei prefera sa cumpere de la companii care ofera continut personalizat.

Content marketing este un proces ce presupune creare de continut de calitate, valoros, care sa atraga, sa informeze, sa implice publicul si care sa promoveze, totodata, brandul in sine. Consumatorii cauta deja pe web raspunsuri, pe care brandul tau este in masura sa le ofere. Principalele trei beneficii ale sale sunt:

– Crestere a brand awareness-ului: pe masura ce consumatorii vor cauta pe web raspunsuri si solutii la problemele lor, brandul tau va continua sa le ofere.

– Crestere a loialitatii: content marketing-ul te poate ajuta sa obtii pozitia de lider pe domeniul tau, ceea ce intareste relatiile cu consumatorii.

– Influenta puternica la costuri reduse: content marketing-ul nu este o strategie pe termen scurt, insa, in timp, un volum mare de continut valoros va continua sa ajunga la cumparatorii interesati si sa genereze vanzari.

Astazi, continutul este parte integrata din fiecare strategie de marketing online. Content marketing inseamna imagini, video-uri si infografice pe social media, bloguri, website-uri, peste tot.

Cu toate acestea, content marketing este eficient doar atunci cand vorbeste pentru publicul tinta si ajunge la dorintele si nevoile lui.

Cum facem sa ajungem la consumatori?

CAUTAM → PLANIFICAM → CREAM → DISTRIBUIM

Facem cercetari pe domeniul tau de activitate, pentru a crea continut in concordanta cu interesele publicului.

Planificam si concepem o strategie de continut, care sa fie distribuit acolo unde publicul tau tinta isi petrece timpul.

Cream continut de calitate, relevant si util pentru audienta.

Nu in ultimul rand, distribuim continutul online si asteptam sa vedem incantarea publicului!

https://www.high-endrolex.com/29

https://www.high-endrolex.com/29