Optimizare SEO

Cea mai buna investitie pe termen lung, pentru business-ul tau!

Notiunea de optimizare SEO s-a schimbat radical in ultimii ani! Desi mare parte din agentiile ce ofera servicii SEO sunt axate pe partea cantitativa si tehnica (optimizare On-Page si volum de backlinkuri), la iAgency.ro vei gasi o nou viziune. Avand in spate o experienta de peste 15 ani, ne-am confruntat cu toate schimbarile algoritmilor Google si intelegem foarte clar ce se intampla in prezent si ce urmeaza sa se intample. Fii constient ca nu exista o reteta perfecta pentru optimizare SEO! Fiecare business trebuie analizat si diferentiat de competitori prin Marketing. SEO presupune astazi folosirea majoritatii tehnicilor de marketing online.

 

Discuta despre business-ul tau cu noi si fa-ne sa-l intelegem. Numai daca iti vom intelege business-ul vom putea sa-ti facem cea mai buna strategie de optimizare SEO. Stiai ca orice campanie de promovare pe care o faci in mediul off-line te va ajuta si in Rankingul din Google? Avand experienta si in Publicitatea clasica, te putem ajuta in gasirea celor mai bune solutii care pot influenta Rankingul tau in Google si Brand Awareness-ul in general. In prezent SEO se imparte in doua mari directii: Optimizarea SEO tehnica si “SEO Marketing”. Da-ne un semn sa “povestim” despre business-ul tau si cum poti ajunge in top 3 pe Google!

 

Pe tine te vede motorul de cautare?

about-image

Numai la iAgency.ro vei gasi servicii de optimizare SEO complete. SEO modern presupune implicarea agentiei in marketingul general al companiei, analiza SWOT a business-ului si implementarea unei strategii de succes, in functie de nevoile tale de business.

Cu o experienta de peste 15 ani in marketing clasic, publicitate, optimizare SEO, suntem pregatiti sa pornim la drum impreuna. Ne place sa lucram pentru leaderi de piata iar clientii nostri sunt in top 3 pe Google, in multe domenii de activitate. Hai sa ne cunoastem si vei decide singur ca suntem cei mai potriviti pentru business-ul tau.

Procesul de optimizare SEO modern presupune multa analiza, marketing clasic, PR, comunicare. Suntem la curent cu ultimele update-uri Google si poti citi multe informatii in articolele de pe blog-ul nostru. Pentru noi, nu exista “CAMPANIE SEO”. SEO modern este ca o cursa de atletism, o cursa permanenta! Noua ne place podiumul si ne straduim sa te aducem si pe tine acolo! Peste 90% dintre clientii cu care discutam, ne aleg pe noi. Este un parteneriat pe termen lung pe care ni-l asumam. Clientii nostri nu au avut de suferit cand au fost Update-uri Google.

 

Pasii catre succes

O strategie de optimizare SEO de succes poate duce la o crestere a conversiilor pentru o perioada de timp indelungata

Ne place sa credem ca site-ul tau este ca o nava, iar linkurile create sunt vantul care o ajuta sa navigheze. Pentru a putea “naviga”, ai nevoie de linkuri puternice, targetate in directia aleasa de tine. Un audit SEO te asigura ca site-ul tau beneficiaza din plin de strategia de link building si ne ajuta, de asemenea, sa identificam potentiale probleme care impiedica site-ul sa creasca in motoarele de cautare.

Audit-ul SEO realizat de echipa noastra nu este alcatuit doar din print-screenuri preluate din software-uri automate, ci include o lista de verificari ale site-ului. Fiecare strategie pe care o concepem este individualizata pe baza analizei detaliate a punctelor forte si slabe ale site-ului. Noi nu facem Audit Gratuit, ba chiar alocam 2 saptamani pentru realizarea acestuia. Auditul este o prima etapa intr-un proces de optimizare SEO.

Ce include un Audit SEO?

Atunci cand facem un audit SEO, realizam o analiza cuprinzatoare a site-ului si cautam, in special, eventualele probleme (majore sau minore), care ar putea sa iti afecteze pozitiile in SERPs. Mai jos sunt cateva dintre intrebarile la care incercam sa gasim raspuns:

Audit tehnic SEO – Verificam toate linkurile site-ului si realizam o examinare completa a tuturor limitarilor tehnice ce au legatura cu optimizarea SEO, cum ar fi: viteza de incarcare, sitemap, robots.txt, erori de accesare (de exemplu 404) si multe altele.

Continut duplicat – Continut copiat, probleme de indexare si multe altele.

Audit onsite – Strategie de internal linking, probleme potentiale de design, probleme de arhitectura a site-ului etc.

Research de cuvinte cheie – Vom selecta cele mai bune cuvinte cheie pentru a ne asigura ca site-ul tau primeste trafic targetat, care sa genereze cat mai multe conversii. Impreuna vom alege cuvintele cheie si ne vom asigura ca acestea genereaza vanzari si nu sunt “informationale”.

Audit offsite/offpage – Analiza a backlink-urilor, distributia backlink-urilor, distributia anchor text, comparatie metrici cu cei ai principalilor competitori etc.

Analiza Usability – Ai auzit vorbindu-se in SEO modern despre Indicatorii de User Experience? Orice problema de Usability poate influenta Rankingul site-ului tau.

Procesul de optimizare SEO modern presupune analiza site-ului atat la nivel de design, Mobile first, elemente de incredere pentru utilizatori, factori ce influenteaza pozitia in Google.

Vom discuta impreuna audit-ul SEO si propunerile noastre. Ne dorim ca cei care colaboreaza cu noi sa aiba succes, de aceea facem tot posibilul pentru a te ajuta sa il obtii.

Transparenta 100% - Vei primi in raport tot ceea ce facem. Vei incepe sa intelegi ce presupune optimizarea SEO moderna. In prezent nu mai exista actiuni pe care sa ti le ascundem, asa ca vei stii exact care e strategia si care sunt pasii pe care-i vom face.

Ai un site care nu iti aduce profit? Nu intelegi de ce ai un bounce rate atat de mare si o rata de conversie atat de mica? Apari in pagina 6, din Google, pe principalele cuvinte cheie, desi ai facut deja SEO la site?

Daca backlinkurile sunt vantul corabiei tale (site-ului tau), optimizarea On-Page reprezinta catargul si corpul navei. Un site, care nu este optimizat On-Page si care nu are o arhitectura interna buna, nu poate sa performeze in Google.

Optimizarea SEO On-Page este fundamentala pentru a obtine pozitii bune in motoarele de cautare, ea fiind “piatra de temelie” sau “fundatia” oricarui site.

Aceasta tehnica era simpla in trecut si mare parte dintre specialisitii SEO au senzatia ca o cunosc. Insa in prezent lucrurile au devenit mai complexe. O arhitectura de site trebuie sa tina cont atat de structura cuvintelor cheie in linkuri dar si de experienta utilizatorilor in navigare si informare.

Cateva dintre actiunile concrete realizate de echipa noastra On-Page:

Optimizarea Meta-Title-urilor – Tagul “Title” este unul dintre cele mai importante elemente ale optimizarii On-Page. Este esential sa folosim un Title scurt, dar descriptiv pentru vizitatori. Acesta ii va ajuta sa identifice cat mai repede afacerea ta. Tagul “Title” este primul lucru pe care motoarele de cautare il arata si indexeaza. Totodata, este primul lucru pe care vizitatorul il vede atunci cand cauta un produs/serviciu prin zeci de rezultate, de aceea trebuie sa fie cat mai atragator pentru el. Un Title sec, care nu spune nimic, va avea un CTR scazut si nu vei putea prinde topul Google.

Optimizarea Meta-Descrierii – Meta description ar trebui sa includa o descriere informativa a site-ului tau, focusandu-se pe domeniile sau produsele importante pentru compania ta. Se considera ca este ca un rezumat al paginii. Daca utilizatorul il gaseste interesant si atractiv, atunci va da click, pentru a afla mai multe informatii. CTR-ul este si aici important si tine de calitatea continutului.

Taguri HTML – Este esential sa arati motoarelor de cautare si vizitatorilor care sunt partile importante ale site-ului tau. Limbajul HTML are anumite taguri, care ne permit sa facem acest lucru. De exemplu, headingurile H1, H2, H3, Bold [strong], Italic [em] etc. Textul din interiorul headingului H1 este cel mai important, potrivit motoarelor de cautare. Utilizarea lui este extrem de importanta, pentru a defini title-urile de pagini sau sectiuni din site-ul tau.

Optimizarea cuvintelor cheie – Continutul de pe site trebuie optimizat astfel incat sa satisfaca atat motoarele de cautare, dar si vizitatorii. Nu ne dorim prea multe cuvinte cheie, pentru a nu fi penalizati de algoritmul Panda. Trebuie sa avem un echilibru intre numarul de cuvinte cheie, lungimea continutului si limbajul folosit, pentru a transforma vizitatorii in clienti. Lucram cu familii semnatice, nu cu un numar de cuvinte cheie!

Optimizarea linkurilor – Degeaba avem continut optimizat, daca vizitatorul navigheaza cu greutate pe site. Linkurile interne trebuie optimizate atat pentru vizitatori, cat si pentru Google.

Optimizarea imaginilor – Daca site-ul tau are foarte multe imagini, trebuie optimizate si acestea, pentru ca motoarele de cautare sa le indexeze. Oamenii pot interpreta vizual usor imaginile, dar procesul este complet diferit pentru un motor de cautare. De aceea este important sa le optimizam, pentru a spune motoarelor de cautare despre ce este vorba in imagine, la ce anume face referire imaginea.”

Vrei ca site-ul tau sa reziste Update-urilor Google? Asa cum iti alegi un zidar bun pentru temelia casei tale, pentru a rezista la cutremur, nu lasa tinerii fara experienta, sa faca optimizare SEO.

Optimizarea offsite sau optimizarea SEO offpage clasica s-a schimbat. Acum vorbim de “comunicare offpage”. Este “vantul” prielnic de care are nevoie corabia pentru a se indrepta in directia dorita. Aceasta incepe odata cu finalizarea audit-ului si a optimizarii on-site si constituie procesul prin care iti promovezi afacerea in mediul online. Scopul acesteia este sa construiesti brand awareness, sa apari cat mai sus in motoarele de cautare si sa atragi vizitatori din alte website-uri. Avand in vedere ca update-urile de algoritm ale lui Google sunt secrete, multi specialisti SEO se pot contrazice in privinta strategiilor care sa creasca vizibilitatea site-ului tau.

Profesionistii stiu ca SEO offsite este un proces care se deruleaza constant si pe termen lung, nu poti sa treci prin el si apoi sa-l abandonezi. Cea mai buna abordare depinde de industria in care operezi si de buget, insa strategia generala ar trebui sa contina trei mari directive: crearea de linkuri de calitate prin articole bine scrise si optimizate SEO, alte linkuri mai putin importante pentru un mix de linkuri natural si implicarea activa a retelelor sociale si site-urilor de video streaming.

Creare de linkuri – Exista peste 200 de criterii conform carora Google listeaza un site si nimeni nu cunoaste ponderea lor exacta. Totusi, un lucru e cert si toti oamenii de SEO sunt de acord cu asta: crearea a cat mai multe linkuri de calitate ajuta substantial site-ul tau sa urce in paginile motoarelor de cautare. Este un proces vital in marketingul online deoarece ajuta brandul sa fie cat mai prezent pe Internet si aduce trafic targetat/leaduri.

Creare de continut – Nu poti construi linkuri de calitate fara sa creezi continut de calitate despre afacerea ta online, produsele, serviciile si domeniul in care activezi. Si in acest caz sunt necesare eforturi sustinute, iar publicarea continutului trebuie sa aiba loc regulat. Acesta trebuie sa fie util pentru potentialii tai clienti si sa oferea valoare comunitatii si industriei din care faci parte. Continutul de calitate este o reteta sigura pentru a crea linkuri in mod natural si distribui pe retelele sociale, deoarece publicul tau tinta va fi cu adevarat interesat de ceea ce ai de spus.

Social media – Platformele sociale te ajuta sa livrezi continutul catre potentialii clienti si sa expui mesajele companiei tale. Datorita functiei de multiplicare a audientiei, articolele si comunicatele pot ajunge foarte repede la noi cititori, care pot folosi informatiile ca surse de referinta online. Astfel, website-ul tau poate beneficia de noi linkuri naturale, de calitate.

Audienta din social media – Ca sa atragi cat mai multi consumatori care sa urmareasca activitatea ta pe retelele sociale trebuie sa produci continut de calitate, cu potential de distribuire si sa promovezi brandul in mod constant. In plus, trebuie sa dai nastere unor discutii relevante pentru publicul tau tinta sau sa te alaturi celor existente.

Marketingul din social media si SEO sunt doua strategii care se intrepatrund deoarece amandoua se concentreaza pe construirea unei identitati, care sa atraga un public cat mai larg. In plus, te ajuta sa urci cat mai sus in motoarele de cautare.

Sell them your story – aceasta este reteta succesului!

Content is the new King – Calitatea continutului este mai importanta ca niciodata iar la iAgency.ro ai peste 10 Copywriteri.

Algoritmii Google analizeaza in prezent si calitatea, nu doar cantitatea. Vizitatorii, cititorii continutului tau au un “cuvant” greu de spus pentru Google.

La iAgency.ro cunoastem marketing si stim sa-ti evidentiem punctele forte ale business-ului, astfel incat sa obtii o parere buna de la vizitatorii tai si potentialii clienti.

Ai auzit ca este importanta viteza de incarcare a site-ului?

Da, este un indicator care influenteaza experienta utilizatorilor. Daca site-ul se incarca greu, utilizatorii nu vor avea rabdare si-l vor parasi. Din acest motiv viteza de incarcare a devenit un factor de ranking.

La fel de important este si designul site-ului sau oferta comerciala sau calitatea continutului.

Google poate aprecia calitativ o pagina web prin prisma actiunilor realizate de vizitatori.

Procesul de optimizare SEO este tot mai complex si necesita cunostinte de marketing, business understanding, notiuni tehnice si multa multa experienta. Niciun proiect de optimizare SEO nu seamana cu altul.

Principalii Indicatori de User Experience ii poti vedea in Analytics: Bounce Rate, Timp petrecut pe pagina, Timp petrecut pe site, Numar de pagini accesate in site, rata de conversie (unde e cazul).

Planificam si concepem o strategie de continut, care sa fie distribuit acolo unde publicul tau tinta isi petrece timpul. Cream continut de calitate, relevant si util pentru audienta. Nu in ultimul rand, distribuim continutul online si asteptam sa vedem incantarea publicului!

 

Nu esti sigur/a ca site-ul tau (afacerea ta) are nevoie de SEO...

Move to scrolling
 

Intrebari frecvente

O agentie SEO dispune de o echipa de oameni experimentati in servicii SEO. iAgency este cea mai veche agentie specializata 100% in servicii de optimizare SEO moderne.

Servicii SEO moderne presupun intelegerea business-ului clientului si realizarea unei strategii de comunicare. Din 2015 tehnicile de SEO s-au schimbat major. O agentie SEO cu rezultate in domenii competive trebuie sa cunoasca marketing clasic. La iAgency vei gasi specialisti in comunicare si optimizare SEO moderna.

iAgency nu lucreaza pe un numar de cuvinte cheie. Lucram cu familii semantice complete. Sigur, strategia de SEO presupune alegerea cuvintelor de conversie vs. cuvinte informationale.

SEO genereaza cel mai bun CPA. Nu exista un cost fix, exista un volum necesar de munca pentru atingerea obiectivelor. In functie de competitia existenta intr-o piata, vom calcula un buget optim astfel incat business-ul tau sa ajunga in top. Contacteaza-ne!

Portofoliul si rezultatele unei agentii SEO vorbesc despre aceasta. La iAgency avem in portofoliu branduri importante, ce au obtinut cu noi rezultate vizibile: Christian Tour, Elvila, Provident, Melkior, Veloteca, Charisma, Retargeting, Keez si multi altii.

Rezultatele in SEO pentru un site nou apar in cca 6-8 luni. In functie de valoarea site-ului si brandului, pot apare rezultate si in 2 luni. Insa optimizarea SEO este un proces continuu. Punctul de Break Even pentru un site nou se atinge in aprox 14 luni.

Serviciile de optimzare SEO si campaniile de Google Ads reprezinta canale diferite de marketing. Daca exista buget ar trebui accesate ambele canale, pentru ca ele se adreseaza unor segmente diferite de clienti. Costul per aquisition in SEO este mult mai mic decat cel in PPC (Pay per Click). iAgency este o agentie SEO de top.

Contacteaza-ne!

Vrei sa afli cum te putem ajuta sa obtii mai mult trafic targetat si o crestere a conversiilor? Contacteaza-ne, iar unul dintre specialistii nostri iti va raspunde in cel mai scurt timp, pentru a stabili o intalnire.