Serviciile unei Agentii Interactive

Optimizare SEO si Content Marketing

 

A avea pozitii favorabile in cautarile organice nu este usor, mai ales din cauza ca Google schimba algortimii aproape lunar. Tehnicile de optimizare SEO care functionau cu doi ani urma, astazi pot avea consecinte dezastruase asupra unui business online. Este nevoie de o strategie de optimizare SEO adaptata la cerintele actuale si la nevoile unei companii pentru a obtine conversii. Un site nu poate avea succes, fara a avea pozitii favorabile in cautarile organice. Traficul organic ramane cel mai important canal pentru a atrage clienti si pentru a obtine vanzari online.

Adserving iAgency este in masura sa te ajute sa concepi o stategie, tinand cont de utilizatorii pe care ii targetezi si de scopul si obiectivele pe care le ai. Optimizarea site-ului si obtinerea de trafic targetat, sunt lucruri pe care agentia noastra le face cu succes de cativa ani.

Astazi nu mai putem vorbi de optimizare SEO, fara a lua in calcul si content marketing-ul. O agentie interactiva ar trebui sa fie capabila sa redacteze si sa creeze continut atractiv, care sa atraga potentialii clienti ai unei companii. Content marketing-ul este important pentru orice business online, intrucat ajuta la crearea de brand awareness, atragerea de trafic targetat si construirea de linkuri pentru site.

Continutul creativ, convingator si consistent ar trebui sa fie o parte esentiala in orice strategie de optimizare SEO, iar iAgency se va ocupa sa planifice si sa dezvolte aceasta strategie, inca de la inceputul colaborarii.

 

Campanii de PPC si Retargeting

 

Campaniile de retargeting si PPC sunt una dintre cele mai importante initiative de branding pe care o agentie interactiva le poate implementa unui client. Exista nenumarate software-uri si platforme care pot fi utilizate pentru a construi brand awareness si pentru a distribui oferte promotionale, pentru a atrage clienti. Pentru a crea o campanie de Google Adwords este nevoie de un marketer cu experienta, care sa stie sa implementeze si sa gestioneze corect o astfel de campanie, pentru a obtine un ROI cat mai bun.

Campaniile de retargeting ofera oportunitati extraordinare pentru a readuce vizitatorii pe site si construi brand awarenes. Capacitatea de a oferi mesaje targetate consumatorilor, bazate pe interesele si comportamentul lor, reprezinta o strategie de marketing pe care orice companie ar trebuie sa o aibe in vedere.

Platforme, precum Retargeting.biz, sunt un asset pentru companii, iar Adserving iAgency este familiarizata cu acestea.

 

Optimizarea site-ului pentru mobil

 

Traficul provenit de pe dispozitivele mobile este in continua crestere, iar intr-un viitor aproapiat il va depasi pe cel provenit de pe dispozitivele fixe. Este suficient sa arunci o privire intr-un loc public si vei observa ca aproape toata lumea este cu ochii in telefon. In 2015, penetrarea smartphone in Romania a depasit pragul de 50%. Indiferent de ce reprezinta brandul tau sau de ce vinde, clientii pe care ii targetezi iti vor vizita site-ul de pe un dispozitiv mobil, cel mai porbabil inainte de a-l accesa de pe desktop. Optimizarea site-ului pentru mobil a devenit o necesitate pentru orice business online, iar o agentie interactiva ar trebui sa ofere acest serviciu.

Un site cu un design responsive este unul din cele mai simple moduri prin care te poti asigura ca publicul tau tinta iti va vedea brandul. O agentie interactiva ar trebui sa fie capabila sa creeze un site cu un design responsive eficient si receptiv.

Nu ai nicio scuza sa nu ai un site optimizat pentru mobil in 2015. Daca site-ul tau nu este construit pe o platforma CMS (content management system), care sa suporte un design receptiv, iAgency se va ocupa de transferul site-ul pe o astfel de platforma.

 

Email marketing

 

Email marketing-ul este o sabie cu doua taisuri, in adevaratul sens al cuvantului. Desi este un canal de comunicare foarte important, care este esential pentru un business online, poate, de asemenea, sa deranjeze consumatorii. Atunci cand o agentie interactiva implementeaza o campanie de email marketing, ar trebui sa o faca avand in vedere interesul utilizatorului. Daca realizezi o campanie de email marketing care sa agaseze utilizatorul sau care sa includa prea multe mesaje promotionale s-ar putea sa iti pierzi timpul si bugetul.

Email marketing-ul ar trebui sa fie o tehnica de marketing care sa atraga clientii, starnindu-le interesul intr-un mod atent si personal, nu promotional. Brandurile se blocheaza, de multe ori, pe mentalitatea “cumpara, cumpara acum”, care este una dintre cele mai nefavorabile abordari in email marketing. O agentie interactiva ar trebui sa fie capabila sa defineasca o strategie de email marketing care sa atraga, in mod constant, publicul tinta (care a fost de acord sa primeasca notificari prin email) printr-un continut personalizat, valoros si creativ.

Frecventa cu care se trimit newsletterele este, de asemenea, importanta; poate chiar mai importanta decat mesajul in sine. Sub nicio forma, o agentie interactiva nu ar trebui sa incurajeze trimiterea mai multor newslettere in aceeasi zi. Multe branduri fac aceasta greseala, din dorinta de a vinde mai mult, si ajung sa obtina exact contrariul. Emailul este, totusi, o experienta personala si o oportunitate de a te adresa direct consumatorului. A incalca intimitatea cuiva, prin “bombardarea” cu mesaje, este o greseala imensa, deoarece compromite integritatea brandului. O agentie interactiva ar trebui sa fie capabila sa construiasca o reputatie unui brand, nu sa o distruga, prin campanii de email marketing.

 

Optimizarea ratei de conversie

 

Testarea este o parte importanta in strategia unei agentii interactive. Lumea web desing-ului se schimba atat de repede incat, daca te bazezi pe o singura pagina de destinatie, risti ca brandul tau sa ramana undeva in abisul internetului. Imbunatatatirea ratei de conversie se poate realiza prin A/B Testing, folosind diverse tool-ului. O agentie interactiva ar trebui sa fie capabila sa proiecteze, dezvolte si implementeze o campanie care sa imbunatateasca rata de conversie a unei companii. Daca SEO este considerat o arta, atunci, cu siguranta, CRO (conversion rate optimization) este o stiinta. Imbunatatirea, in mod eficient, a capacitatii unui site pentru a genera mai multe vanzari, este rezultatul unei analize metodice si a unei abordari structurate pe captivarea publicului tinta. Desing-ul este baza CRO, dar o intelegere profunda a UX (User Experience) este necesara pentru a pune toate piesele cap la cap. O agentie interactiva ar trebui sa fie capabila sa analizeze traseul utilizatorului, pentru a intelege unde si cand are loc conversia pe un domeniu, iar apoi sa imbunatateasca experienta.

 

Social Media Marketing

 

Atunci cand vine vorba de realizarea unei strategii de marketing de succes pe Facebook, Twitter sau Youtube, promovarea unui continut creativ, autentic si distractiv este prioritatea unei agentii interactive. Social Media Marketing ofera o oportunitate excelenta de a consolida si de face cunoscuta identitatea brandului. Utilizatorii de internet din Romania, petrec in medie cinci ore pe zi, pe Facebook, motiv pentru care aceasta retea sociala a devenit o sursa importanta de vanzari. Gestionarea mai multor retele sociale poate fi o sarcina dificila, intrucat este nevoie de monitorizare si capacitate de reactie constanta. Cu toate acestea, aceasta practica a devenit o responsabilitate esentiala pentru orice agentie interactiva care se respecta.

A captiva si mentine interesul consumatorilor nu este un lucru usor de realizat, insa ofera valoare tangibila, care poate transforma usor fani in clienti, daca este genstionata corespunzator. Cele mai multe eforturi ale unei agentii interactive, care ofera servicii de social media marketing, se focuseaza pe captivarea publicului tinta, pe construirea unei comunitati si pe a castiga loialitatea clientilor. Pe langa acestea, o agentie interactiva ar trebui sa fie capabila sa ofere suport rapid clientilor, sa promoveze ofertele/reducerile exclusiviste si sa faciliteze dezvoltarea de ambasadori de brand, care sa aduca la randul lor noi clienti.

In esenta, rolul unei agentii interactive este de a concepe strategii de marketing eficiente, care sa te ajute sa iti imbunatatesti vizibilitatea brandului. Creativitatea, accesibilitatea si angajamentul sunt elemente cheie ale unei strategii de branding, pe care o agentie interactiva ar trebui sa fie capabila sa le imbunatateasca.