Strategii pentru promovarea pe Threads – cum sa iti creezi o imagine puternica pe noua platforma Meta?

22

mar

2024

Strategii pentru promovarea pe Threads – cum sa iti creezi o imagine puternica pe noua platforma Meta?

 
Odata cu aparitia platformei Meta, mediul online se redefineste constant. O veste buna pentru iubitorii de retele sociale este faptul ca, incepand din luna decembrie 2023, platforma Threads este disponibila si pentru utilizatorii din Uniunea Europeana. Desi in SUA a fost lansata inca in iulie 2023, accesul din spatiul Uniunii Europene a fost intarziat din cauza unor problemele legate de protectia datelor. 
 
Threads este cea mai noua aplicatie Meta, care a fost gandita ca un raspuns la platforma X, fostul Twitter. Threads permite utilizatorilor sa se conecteze rapid, prin postari de tip text, la care se pot adauga imagini, videoclipuri sau mesaje audio. Spre deosebire de Instagram sau Twitter, de pe Threads lipsesc caracteristicile uzuale precum hashtag, mesaje private sau tendinte.
 
Threads a introdus si functia de repostare, unde rezultatul este vizibil pe pagina fiecarui utilizator, dar si in fluxul persoanelor urmarite.
 
Datorita interfatei intuitive si asemanatoare cu Instagram, dar si pentru abordarea simplista si deloc formala, Threads a devenit rapid o platforma populara in intreaga lume.
 
O noua sansa de a intari promovarea pe social media
 
Pentru a crea un cont pe noua aplicatie Meta, trebuie sa ai un cont pe Instagram. Descarca Threads din Apple Store sau Google Play, apoi conecteaza-te folosind contul existent de Instagram. 
 
Odata ce te-ai conectat pe Threads, este esential sa iti personalizezi profilul. Este important de mentionat ca numele si fotografia de profil vor fi preluate de pe Instagram. Asadar, daca consideri ca este necesar sa ai un profil usor diferit pe Threads, schimba poza si adauga o descriere potrivita cu tone-of-voice-ul pe care il alegi pentru brandul tau. Nu uita sa adaugi si link catre alte retele de social media, pentru a redirectiona trafic si acolo.
 
Marketingul pe Threads – Yay or Nay pentru brandurile din Romania?
 
In prima luna de la aparitie, Threads s-a bucurat de o popularitate enorma. Aceasta platforma a servit ca un teren fertil atat pentru utilizatorii deja cunoscuti pe social media, cat si pentru cei care sunt la inceput de drum in aceasta lume si vor sa isi creeze o imagine puternica incepand cu Threads.
 
In perioada „de glorie” a platformei, interactiunile erau numeroase si diverse. De la subiecte care au nascut controverse si discutii contradictorii pana la teme care au unit utilizatori din toate colturile tarii, Threads a devenit un loc vibrant al discutiilor online. Fiecare postare, fiecare comentariu, fiecare reactie contribuie la construirea unei comunitati virtuale in care diversitatea opiniilor si libertatea de exprimare erau incurajate si apreciate. Utilizatorii se simteau parte dintr-o retea sociala autentica, unde conexiunile interpersonale si schimbul de idei erau la ordinea zilei.
 
Insa, in aproximativ o luna, Threads a pierdut un numar semnificativ de utilizatori. Acest lucru nu inseamna ca platforma trebuie sa fie ignorata, mai ales de brandurile care sunt active pe social media. Din contra, daca exista o oportunitate de a te conecta cu clienti potentiali sau chiar fideli, de ce sa nu o faci?
 
Avantajele promovarii pe Threads
 
1. Ai o comunitate deja formata. Ce poate fi mai frumos decat sa iti creezi profil pe o retea sociala si sa ai deja o audienta stabilita? Intrucat conturile de Threads si Instagram sunt legate, te poti bucura de avantajul de a nu porni de la 0 si a avea o baza solida de urmaritori.
 
2. Nu trebuie sa creezi continut diferit fata alte platforme. Cu un singur click, postarile tale de pe Instagram pot fi distribuite si pe Threads, ceea ce te scuteste de timp si energie consumata.
 
3. Feedback instantaneu si masurare a performantei. Threads ofera posibilitatea de a primi feedback instantaneu din partea utilizatorilor si de a masura astfel eficienta strategiilor de promovare.
 
4. Posibilitati creative nelimitate. Threads incurajeaza creativitatea si originalitatea in ceea ce priveste continutul si mesajele brandurilor. Intrucat nu exista o concurenta atat de mare, poti fi chiar tu un trendsetter.
 
Tips & tricks pentru promovarea pe Threads
 
Intelegerea auditei 
 
Primul pas in crearea unei imagini puternice pe Threads este sa intelegi cine sunt utilizatorii acestei platforme si ce ii motiveaza. Threads atrage in special publicul tanar si activ din punct de vedere social, interesat de interactiunea rapida si de continutul vizual. Intelegand care este publicul caruia te adresezi, poti adapta continutul si mesajele pentru a raspunde nevoilor si preferintelor sale.
 
Crearea de continut autentic si captivant
 
Pe o platforma plina de continut variat, este esential sa te diferentiezi prin autenticitate si relevanta. De aceea, este important sa creeazi continut care sa reflecte cu adevarat personalitatea si valorile tale, captivandu-i pe utilizatori si determinandu-i sa se implice activ. Foloseste elemente vizuale puternice si mesaje concise pentru a capta atentia publicului si a-l determina sa interactioneze cu continutul tau.
 
Pe langa postarile create pentru a vinde anumite produse sau servicii, foloseste Threads si pentru postari educationale, spre exemplu, arate-le cum pot folosi produsele / serviciile tale, vorbeste despre utilizari inovatoare sau scrie despre cauzele sociale sau opiniile populare pe care le sustii. Aceste subiecte au cel mai bun reach si cea mai mare rata de engagement. Daca ai nevoie de ajutor pentru promovarea pe social media, astfel incat sa iti atingi obiectivele de marketing, echipa de profesionisti iAgency este AICI pentru tine.
 
Implicarea constanta si interactiunea activa
 
Pentru a-ti construi o imagine puternica pe Threads, nu este suficient sa postezi continut periodic. Este crucial sa fii activ si implicat in comunitatea platformei, sa raspunzi prompt la comentarii si mesaje si sa initiezi conversatii relevante si interesante. Prin mentinerea unei prezente constante si a unei comunicari autentice, vei dezvolta relatii solide cu publicul tau si vei consolida increderea si loialitatea acestuia.
 
Creeaza primele giveaway-uri
 
Dat fiind faptul ca inca nu poti rula reclame platite pe Threads, cel mai bun mod de a-ti creste audienta sunt concursurile si giveaway-urile. Le poti organiza doar pe aceasta retea sau pe mai multe platforme simultan. Daca iti doresti sa cresti audienta exclusiv pe Threads, iti recomandam sa organizezi giveaway-uri doar acolo si sa folosesti celelalte platforme pentru a-ti trimite urmaritorii catre contul tau de pe noua aplicatie.
 
Promovarea pe platforma Threads reprezinta o oportunitate valoroasa pentru brandurile in cautarea unei imagini puternice pe social media si a interactiunii active cu audienta lor. Chiar daca initial platforma a inregistrat fluctuatii in privinta numarului de utilizatori, potentialele avantaje oferite de aceasta merita cu siguranta sa fie explorate. Orice ocazie de a te conecta cu publicul tinta si a intari relatia cu acesta reprezinta inca un pas spre atingerea obiectivelor brandului tau.