Despre agentii interactive

Obiective

Orice agentie de marketing va lucra pentru a promova bunuri si a creste venituri, insa o agentie interactiva merge mai departe de aceste scopuri primare si faciliteaza succesul pe termen lung. O agentie interactiva lucreaza pentru a creste return-ul investitiei, lucreaza sa creeze zvonuri si informatii cu transmitere virala, lucreaza sa creeze fidelizarea brandului. Internetul ofera posibilitati nesfarsite pentru o agentie interactiva, care poate crea cu usurinta cresteri de brand cu rezultate fara precedent, incomparabile cu canalele de media traditionale.

Scopul unei Agentii Interactive

Scopul principal al unei agentii interactive este de a gasi noi metode creative pentru promovarea produselor si serviciilor prin Internet, intr-un mod in care atinge consumatorul la nivel personal, intr-un efort de sustine cresterea companiei prin marketing.

O agentie interactiva specializata in produsele de marketing in era Internetului, continua drumul produselor traditionale de marketing, de acolo unde acesta se opreste. In loc de televiziune, avem videoclipuri virale, in loc de radio clasic avem podcasts (transmisii online), in loc de printuri avem bannere online, in loc de marketing prin posta avem campanii de emailing si RSS. O agentie interactiva stie ca aceleasi vechi metode de comunicare nu mai sunt suficiente, intr-o generatie de consumatori care aprecieaza creativitatea, originalitatea, umorul, multimedia interactiva si care are dorinta arzatoare de a comunica opinia ei despre produse si servicii direct companiei care le comercializeaza.

Serviciile unei Agentii Interactive

Agentia Interactiva ofera o gama variata de servicii de la consultanta in marketingul online si dezvoltarea site-urilor pana la inregistrarea parerilor negative ale consumatorilor despre un brand sau campanie reusind sa corecteze si sa influenteze parerea acestora in timp real.

Toate ofertele de servicii graviteaza în jurul tehnicilor inovatoare de marketing online, ┼či cum se gaseste cel mai eficient mod pentru a ajunge la publicul tinta.

Strategia de Email marketing, programe de loialitate, experiente online, dezvoltarea site-urilor sunt deseori rezultatele analizelor detaliate a punctelor forte, punctelor slabe, oportunitatilor si pericolelor. (SWOT).

Planificarea strategica long-term

Planificarea viitorului incepe cu o analiza a situatiei prezente a companiei. Aceasta se refera deseori la o analiza SWOT si poate fi construita cu usurinta de agentia interactiva.

Analiza SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) este una dintre cele mai utilizate forme de analiza a unei afaceri. Prin SWOT se analizeaza si se evalueaza impactul punctelor forte (strengths) si a slabiciunilor interne (weaknesses), a oportunitatilor (opportunities) si a amenintarilor (threats) ce provin din mediul extern. Partea principala a acestei analize reprezinta listarea si evaluarea acestor puncte:

1. Punctele forte ale organizatiei: punctele tari sunt acei factori care fac ca o companiei sa fie mai competitiva decat concurentii sai de pe piata. Punctele tari pot lua forma unor produse sau servicii pentru care compania are un avantaj competitiv, sau detinerea strategica a unor resurse in plus fata de concurenta. In esenta, punctele forte sunt resurse, capacitati si competente de baza pe care organizatia le are in posesie si pe care le poate utiliza in mod eficient pentru a-si atinge obiectivele de performanta.