Online branding, poarta catre recunoasterea Google

13

ian

2016

Online branding, poarta catre recunoasterea Google

Fiecare an marcheaza noi rezolutii pe lista noastra de “TO DO”. Ca si companie, pe langa cresterea profitului si clienti fericiti, sigur te gandesti la o noua strategie de branding in online, iar cand vine vorba de schimbari majore, trebuie sa ai mare grija de la cine si ce ajutor vei primi.

Fiind o agentie interactiva, iAgency, iti ofera o paleta extrem de diversificata de servicii prin care tu poti deveni un nume in online. De la optimizare SEO, la copywriting, la promovare Social Media, toate actiunile noastre vizeaza transformarea numelui/afacerii tale intr-un brand. Cu o experienta de peste 10 ani in industrie, noi te ajutam sa devii un nume in online prin strategii personalizate in functie de obiectul de activitate, obiectivele, targetul si nevoile publicului tau tinta prin cativa pasi simpli:

1. Descoperim brandul

2. Cream o strategie de diferentiere

3. Cream o conexiune intre consumator si afacerea ta, prin care reusim sa te transformam intr-un brand

4. Construim o experienta digitala a consumatorilor cu brandul tau

5. Iti cream o personalitate

6. Ducem mai departe experienta de brand prin anunturi, comentarii, advertoriale si comunicate.

 

[zozo_page_header title="Apoi mediul online este doar al tau!" slogan="" textalign="center" titlecolor="#16b6ea" slogancolor="" animation_type="none" animation_delay="500"]

In online, procesul de branding este esential atat pentru succesul afacerii tale, cat mai ales pentru relevanta si continuitatea sa. Pentru ca pentru a deveni un competitor de temut, trebuie sa iti imbunatatesti imaginea si sa-ti cresti vizibilitatea, ca apoi sa te bucuri de cresterea vanzarilor si de o baza de clienti solida.

Inainte de a-ti face planul pentru brandingul online, ca antreprenor ar trebui sa iti pui cateva intrebari:

Cu ce vin eu nou?

De ce vreau sa fiu online?

De ce ar vrea cineva sa intre pe site-ul meu?

Care este Unique Selling Proposition?

Cu ce vin eu in plus fata de competitorii mei?

Ce avantaje imi aduce prezenta in online?

Dar dezavantaje?

Abia dupa ce afli raspunsul la toate aceste intrebari, esti pregatit pentru nivelul urmator – crearea prezentei online.

 

[zozo_page_header title="Definitia brandului" slogan="" textalign="center" titlecolor="#16b6ea" slogancolor="" animation_type="none" animation_delay="500"]

Povestea incepe astfel: exista un produs/serviciu care are similaritati cu ceea ce exista deja pe piata. Ca sa ii faci pe consumatori sa te aleaga pe tine, trebuie sa gasesti o cale de a te diferentia de acestia. Dupa ce identifici avantajele competitive, stii deja cum sa te prezinti in fata clientului. Apoi, toate activitatile ulterioare intra sub cupola brandingului, adica transformarea produsului/serviciului tau intr-un brand.

Cu alte cuvinte, un brand este un set de asocieri rationale si emotionale pe care un client le are cu un anume produs/serviciu. Ideal ar fi sa le inspiri calitate, respectarea promisiunii pe care le-ai facut-o la inceput, onestitate, cel mai bun raport pret-oferta, o continuitate a povestii in care ii implici si concentrarea mesajului pe cele mai importante avantaje ale tale fata de concurenta.

Experienta utilizatorului cu brandul este determinata de:

1. Crearea prezentei online – tot ce tine de bucataria interna a businessului – de la nume, la strategie de dezvoltare si marketing, redactarea continutului de pe site, functionalitatea etc.

2. Intretinerea si dezvoltarea ulterioara a prezentei online – actualizarile site-ului, managementul relatiilor cu clientii etc.

3. Promovarea online – inscrierea in motoarele de cautare, campanii, optimizare SEO, email marketing etc.

Designul este foarte important in crearea unui brand. De aceea stilul vizual trebuie sa fie in deplina concordanta cu nevoile internautului, care vrea sa gaseasca rapid informatia esentiala. Nu uita ca un brand este conectat cu logo-ul, care trebuie sa fie strans legat de numele sau obiectul tau de activitate. Aici, este important intr-o mare masura si tipul de continut pe care alegi sa il promovezi. Informatia este atat modalitatea prin care poti deveni un brand in online, cat si principalul factor in decizia de cumparare. Asa cum ai inteles, site-ul este oglinda ta, care, printr-o strategie foarte bine pusa la punct, poate deveni un brand.

Brandurile nu mai comunica, ci socializeaza

Ca sa devii cu adevarat un brand in online trebuie sa creezi povesti in care consumatorul/clientul tau sa se regaseasca. Cu un continut relevant incepe experienta lui cu brandul tau.

Ce inseamna, de fapt, sa creezi o poveste? Pe langa umanizarea mesajelor, implicarea ta, impulsurile la actiuni si angajamentul sau fata de tine, important este si feedback-ul pe care clientul ti-l ofera. Practic, de aici porneste o alta misiune importanta, si anume storyteller de brand. Fie bune sau rele, comentariile sunt cele care te vor ajuta sa te impui intr-un domeniu, sa stii ce trebuie schimbat la strategie si sa iti faci o idee profunda despre parerile clientilor despre tine.

Social Media este principalul canal prin care poti oferi valoare rapiditatii feedback-ului si, totodata, cel care face diferentierea intre tine si alte branduri. Valoarea Social Media a crescut proportional cu implicarea activa a consumatorului in povestea brandului, care l-a incurajat sa isi scrie impresia traita cu brandul tau, iar Social Media a promovat-o prin share, comment sau un simplu like.

Insa nu te culca pe o ureche ca mediile de socializare fac minuni. Pentru a deveni si a te pozitiona ca brand trebuie sa comunici idei mari, sa ai actiuni indraznete, o gandire agila si sa privesti lucrurile dintr-o perspectiva foarte larga, pentru ca oricine sa fie dispus sa se implice si sa iti duca renumele mai departe. Si pentru ca 2016 este anul videourilor, trebuie sa stii ca acestea conteaza foarte mult in promovarea ta. Poti face add-uri cu mici prezentari de brand, a serviciilor, produselor tale, pentru a cuceri o piata si mai mare si mai activa.

Pentru ca zilnic suntem in cautarea ineditului, a tot ceea ce este nou si util pentru noi, ne dorim sa interactionam cu branduri multichannel – cele care apar in online, offline, reviste, afisaje stradale, email marketing personalizat, bloguri, forumuri, video virale.

Practic, nevoia de interactiune cu brandul a inceput in lumea offline, pentru ca in viata de zi cu zi ne place sa stabilim conexiuni si relatii. Insa, in ceea ce priveste brandul in online, lucrurile sunt putin diferite, din perspectiva mesajului. Tine cont de urmatoarele:

Adaptarea mesajului tau la momente – aici tine de tine sa interpretezi corect semnalele din partea consumatorilor si sa mentii o interactiune constanta cu el, care il ajuta sa isi definitiveze decizia de cumparare.

Mesaje coerente, povesti relevante, autentice – practic, comunici cu clientii prin povesti prin care ii implici in viata brandului.

Valori comune – ca sa comunici cu o masa uriasa, ca brand, trebuie sa impartasesti cu ei aceeasi viziune si valoare, fara de care nu poti exista.

Primordial in a deveni un brand este sa iti respecti promisiunea facuta catre public, apoi sa stii sa o promovezi si sa le influentezi decizia de cumparare pentru ca un client/consumator are rolul de marketer si endorser al brandului tau. Astfel, o promisiune clara, coerenta, pe care o respecti pana in panzele albe te va transforma intr-un brand de renume in online.

Ca antreprenor si reprezentant al unui posibil brand, trebuie sa intelegi ca un site care nu este promovat si optimizat din punct de vedere SEO este ca si cum ti-ai cumpara cateva carti de business din care speri sa gasesti reteta succesului.

De aceea, iAgency, agentie interactiva, iti asigura vizibilitatea in mediul online, precum si atragerea vizitatorilor targetati, interesati de produsele/serviciile tale. Noi iti oferim servicii complete si complexe de promovare online, prin intermediul comunicatelor de presa, advertorialelor, prin creare de continut pentru bloguri, campanii de Google Adwords, Facebook Ads si multe altele.

[zozo_page_header title="Contacteaza-ne!" slogan="Esti gata de o schimbare in traiectoria afacerii tale? Contacteaza-ne, iar unul dintre specialistii nostri iti va raspunde in cel mai scurt timp, pentru a stabili o intalnire." textalign="center" titlecolor="#16b6ea" slogancolor="" animation_type="none" animation_delay="500"]

[zozo_contact_form form="on"]