Scopul unei agentii interactive

Obiectivele afacerii tale online vor deveni si ale noastre!

Scopul principal al unei agentii interactive este de a gasi noi metode creative pentru promovarea produselor si serviciilor prin Internet, intr-un mod in care atinge consumatorul la nivel personal, intr-un efort de a sustine cresterea companiei prin marketing.

O agentie interactiva continua drumul produselor traditionale de marketing, de acolo unde acesta se opreste. In loc de televiziune, avem videoclipuri virale, in loc de radio clasic avem podcasts (transmisii online), in loc de printuri avem bannere online, in loc de marketing prin posta avem campanii de emailing si RSS. O agentie interactiva stie ca aceleasi vechi metode de comunicare nu mai sunt suficiente, intr-o generatie de consumatori care aprecieaza creativitatea, originalitatea, umorul, multimedia interactiva si care are dorinta arzatoare de a comunica opinia ei despre produse si servicii direct companiei care le comercializeaza.

iAgency este o agentie interactiva cu un scop foarte bine definit si integrat in serviciile oferite. Folosim tehnologia si gandirea inovativa pentru a rezolva problemele clientilor nostri din intreaga lume. Creem platforme, care inspira actiune si care rezulta in implicare. Creem strategii, care isi ating scopul. Suntem pasionati de noutate si diversitate, iar serviciile noastre redefinesc spatiul digital. Actiunile noastre duc la succes, iar noi iti putem arata cum sa iei decizii mai bune pentru afacerea ta.

Cel mai important scop al unei agentii interactive este scopul clientului. Ne entuziasmam de fiecare data cand descoperim ce se ascunde in spatele fiecarui brand. Planul nostru este sa te ajutam sa descoperi, la randul tau, calea catre succes, prin strategii de comunicare care fac diferenta pe piata.

 

Caracteristicile unei agentii interactive

Creativitatea

O agentie interactiva face lucrurile diferit, deoarece ea incearca sa gaseasca mereu o strategie de comunicare inovatoare, care sa sparga tiparele si sa ajunga rapid la potentialul client. Noi ii aratam acestuia de ce este brandul tau unic si motivele pentru care acesta trebuie sa aiba incredere in produsele si serviciile pe care le oferi, intr-un mod creativ si extrem de receptiv. O agentie interactiva este cea care revitalizeaza o afacere si o ajuta sa-si atinga potentialul la maxim.

Interactivitatea

O agentie interactiva, ca iAgency, gaseste raspunsurile la intrebari de genul „Cum vad clientii brandul tau?”, „Cum se conecteaza ei la brandul tau?”, „Se simt cumparatorii implicati?”, apoi dezvolta un plan de interactiune in Social Media, pentru a-i construi brandului tau o personalitate puternica. Este foarte important ca, in planul de promovare a unei afaceri, sa se tina cont de nevoile clientilor, de felul in care acestia le exprima si de felul in care cele doua directii pot fi aliniate. Astfel, pot fi transmise mesaje potrivite publicului tinta. Scopul unei agentii intercative este sa ofere potentialilor cumparatori ocazia unei experiente personale cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza. Aceasta colecteaza informatii, analizeaza trendurile si face predictii calculate pentru a oferi clientilor solutii optime pentru nevoile si dorintele lor specifice.

 

Care este procesul unei agentii interactive in optimizarea unui site

Descopera

Pentru a putea promova o afacere in mediul online, trebuie ca o agentie interactiva sa o inteleaga pe deplin. Ea trebuie sa cunoasca totul despre business, despre piata si competitori, pentru a crea o strategie coerenta de optimizare a unui site. Si chiar si dupa ce a obtinut toate informatiile, sa continue sa cerceteze si sa descopere noi aspecte, care pot aparea pe parcurs.

Defineste

Ce rost are o calatorie fara o destinatie? O agentie interactiva ajuta clientii sa-si stabileasca un scop si apoi ii ajuta sa ajunga acolo. Fara o tinta exacta, planul de implementare a strategiei poate divaga, iar rezultatele pot intarzia sa apara.

Creeaza

Aici incepe toata distractia! Echipa de creatie a unei agentii interactive va ajuta brandul sa arate mai bine ca niciodata. In acest stadiu, cautam si gasim cele mai inovative solutii vizuale, pentru a-ti deosebi afacerea de competitie. Designerii, programatorii si creatorii nostrii de continut vor face tot posibilul ca brandul tau sa straluceasca in lumina reflectoarelor.

Creste

In lumea digitala, nicio campanie nu ajunge la final. Intotdeauna apar ajustari pe parcursul implementarii strategiei, al caror scop este o rata de conversie mai mare. O agentie interactiva analizeaza eforturile depuse pana la un anumit punct si pune in practica noi abordari, pentru a obtine rezultate si mai bune ca pana atunci. Cu alte cuvinte, crestem odata cu brandul.