Afacerile care isi doresc sa isi mentina un avantaj competitiv trebuie sa acorde in continuare atentie sporita optimizarii site-urilor pentru motoarele de cautare (SEO), astfel incat sa isi asigure vizibilitatea business-ului in online. Cerintele in continua schimbare ale algoritmilor de cautare, comportamentul utilizatorilor…
CTR (click through rate sau rata de click, denumiri pe care le vom folosi alternativ in acest articol) reprezinta procentul utilizatorilor care dau click pe un anumit link, banner etc., din totalul celor care il vad. In continuare, ne vom concentra pe CTR organic, mai precis pe numarul celor care dau click pe un anumit…
Ce inseamna un URL „prea lung”? Atat utilizatorii, cat si motoarele de cautare, in special Google, care detine o cota de piata de peste 90% la nivel global si in Romania si asupra caruia ne vom concentra in continuare, prefera link-urile scurte, clare si optimizate corespunzator. Totusi, pentru profesionistii…
Odata cu aparitia platformei Meta, mediul online se redefineste constant. O veste buna pentru iubitorii de retele sociale este faptul ca, incepand din luna decembrie 2023, platforma Threads este disponibila si pentru utilizatorii din Uniunea Europeana. Desi in SUA a fost lansata inca in iulie 2023, accesul din spatiul…
Keyword clustering reprezinta procesul de grupare a cuvintelor cheie cu intentii de cautare similare, pentru a le targheta pe cele mai importante dintre acestea intr-o singura pagina, in loc de pagini distincte. Un exemplu de cluster („multime”, in limba romana, insa, pentru simplificare, vom folosi termenul…
In Dictionarul Explicativ al Limbii Romane, entitatea este definita drept "existenta sau realitate determinata", "esenta a unui lucru, existenta distinct si independent de aceasta", respectiv "totalitatea caracteristicilor unui obiect, reprezentate sub forma de informatii". In SEO, aceasta…