In fiecare zi, in mediul online, se intampla o multime de lucruri. Postari, fotografii, videoclipuri, povesti – fluxul de continut pare sa nu se opreasca niciodata. In acest univers digital, este crucial sa stii momentul optim pentru a-ti impartasi continutul. Algoritmul de pe Instagram are propriile preferinte si…
Optimizarea SEO facuta ca la carte poate parea, initial, nu doar un proces de lunga durata (asa cum si trebuie sa fie, avand in vedere ca primele rezultate sunt cu adevarat vizibile abia dupa cateva luni), ci de-a dreptul sisific! Complexitatea actiunilor si pasilor care trebuie facuti, intr-o ordine exacta, coroborata…
Asa cum am aratat in articole anterioare, precum „Totul despre entitatile SEO: ce sunt si cum sa le folosesti in beneficiul optimizarii!” sau „Ce este intentia de cautare (Search intent) si cum o poti folosi in beneficiul optimizarii SEO?”, Search Engine Optimization a trecut, in ultimii ani, prin…
Afacerile care isi doresc sa isi mentina un avantaj competitiv trebuie sa acorde in continuare atentie sporita optimizarii site-urilor pentru motoarele de cautare (SEO), astfel incat sa isi asigure vizibilitatea business-ului in online. Cerintele in continua schimbare ale algoritmilor de cautare, comportamentul utilizatorilor…
CTR (click through rate sau rata de click, denumiri pe care le vom folosi alternativ in acest articol) reprezinta procentul utilizatorilor care dau click pe un anumit link, banner etc., din totalul celor care il vad. In continuare, ne vom concentra pe CTR organic, mai precis pe numarul celor care dau click pe un anumit…
Ce inseamna un URL „prea lung”? Atat utilizatorii, cat si motoarele de cautare, in special Google, care detine o cota de piata de peste 90% la nivel global si in Romania si asupra caruia ne vom concentra in continuare, prefera link-urile scurte, clare si optimizate corespunzator. Totusi, pentru profesionistii…