In Dictionarul Explicativ al Limbii Romane, entitatea este definita drept "existenta sau realitate determinata", "esenta a unui lucru, existenta distinct si independent de aceasta", respectiv "totalitatea caracteristicilor unui obiect, reprezentate sub forma de informatii". In SEO, aceasta…
Eliminarea paginilor din site, schimbarea URL-urilor sau a numelui de domeniu implica numeroase redirect-uri. Daca acestea nu se realizeaza, unele link-uri vor deveni "dead end", ceea ce dauneaza atat experientei utilizatorilor (UX), cat si optimizarii SEO (intrucat stii deja ca nimic nu ii "scapa"…
Erorile de tip 400 si cele de tip 500 sunt doua categorii distincte de erori HTTP, cu cauze si solutii diferite. Aceste coduri sunt cruciale in analiza aplicatiilor, deoarece furnizeaza informatii despre posibile erori rezultate dintr-o cerere HTTP. Cel mai cunoscut cod de eroare HTTP este codul de eroare 404, care…
La fel ca un organism viu, ChatGPT creste continuu, atat la propriu, cat si la figurat, si invata din comenzile utilizatorilor, feedback-ul acestora si experientele anterioare, mai precis raspunsurile, textele si codurile pe care le genereaza. In prezent, tool-ul de AI devine din ce in ce mai util si poate fi folosit de…
Sa construiesti un site este ca si cum ai construi o casa, fiind necesar sa beneficiezi, pe de o parte, de ajutorul unor specialisti care sa se asigure ca acesta functioneaza la parametri optimi si, pe de alta parte, de plugin-uri create pentru a te ajuta sa: gestionezi la cel mai inalt nivel continutul din site;…
Ce poate fi mai frustrant, pentru un specialist SEO, decat sa vada ca oglinda activitatii sale pentru clienti, mai precis pozitiile ocupate de site-urile acestora in paginile cu rezultatele cautarilor (SERP), isi schimba imaginea de la o zi la alta, aparent fara nicio explicatie? Cu alte cuvinte, vineri seara, toate ranking-urile…