Blog

Ne place sa impartasim ideile noastre de marketing. Nu ezita sa ne spui care este parerea ta!

De la H1 la H6 – cum sa folosesti eficient headingurile in optimizarea SEO

Headingurile sunt taguri HTML incorporate in codul unei website, care au rolul de a evidentia cele mai importante elemente din continutul unei pagini si de a indica motoarelor de cautare despre ce este vorba in pagina respectiva.

optimizare seo 2018

Esti antreprenor online? Iata cum se va schimba optimizarea SEO in 2018

Daca ai un business online care a reusit sa ajunga pe pozitii de top in Google anul acesta, in 2018 este important sa fii la curent cu cele mai noi tendinte in optimizarea SEO.

linkuri interne SEO

Importanta linkurilor interne in SEO

In SEO, cele mai importante doua strategii pe care trebuie sa le ai in vedere sunt, fara indoiala, optimizarea site-ului si construirea de linkuri externe (backlinkuri). Cea dintai iti permite sa iti optimizezi site-ul pe baza unor cuvinte cheie relevante si sa ai o mai mare relevanta pentru publicul pe care il targetezi.

Facebook testeaza Explore Feed. Ce impact va avea acest lucru asupra business-urilor?

Facebook testeaza, in sase tari, un Explore Feed cu totul diferit decat in restul lumii. Facebook Explore Feed s-a lansat la nivel global saptamana trecuta, iar majoritatea utilizatorilor din intreaga lume il pot vedea la sectiunea “Explore”

Wordshop SEO TeCOMM

Cea mai completa prezentare despre ce inseamna SEO, in cadrul Masterclass-ului de pe 24 octombrie 2017, Cluj, TeCOMM E-Commerce Conference

In urma cu 5-10-15 ani, activitatea de “optimizare SEO” (scuzati pleonasmul) era cunoscuta de putini oameni si se rezuma foarte mult la ceea ce se scria in paginile site-ului.

Ce este marketingul online? Un ghid complet al vizibilitatii pe internet

In ziua de astazi, aproape jumatate din populatia globului este conectata la internet, lucru care a determinat schimbari radicale la nivel mondial in ceea ce priveste gandirea strategica si pozitionarea business-urilor pe piata.