Blog

Ne place sa impartasim ideile noastre de marketing. Nu ezita sa ne spui care este parerea ta!

Ce inseamna un URL „SEO friendly”? Lungimea si structura ideala a link-urilor in 2024!

27

mar

2024

Ce inseamna un URL „SEO friendly”? Lungimea si structura ideala a link-urilor in 2024!

Ce inseamna un URL „prea lung”? Atat utilizatorii, cat si motoarele de cautare, in special Google, care detine o cota de piata de peste 90% la nivel global si in Romania si asupra caruia ne vom concentra in continuare, prefera link-urile scurte, clare si optimizate corespunzator. Totusi, pentru profesionistii…

Mai mult
Strategii pentru promovarea pe Threads – cum sa iti creezi o imagine puternica pe noua platforma Meta?

22

mar

2024

Strategii pentru promovarea pe Threads – cum sa iti creezi o imagine puternica pe noua platforma Meta?

  Odata cu aparitia platformei Meta, mediul online se redefineste constant. O veste buna pentru iubitorii de retele sociale este faptul ca, incepand din luna decembrie 2023, platforma Threads este disponibila si pentru utilizatorii din Uniunea Europeana. Desi in SUA a fost lansata inca in iulie 2023, accesul din spatiul…

Mai mult
Totul despre keyword clustering si avantajele sale pentru SEO. PLUS: 6 tool-uri utile in 2024

21

mar

2024

Totul despre keyword clustering si avantajele sale pentru SEO. PLUS: 6 tool-uri utile in 2024

Keyword clustering reprezinta procesul de grupare a cuvintelor cheie cu intentii de cautare similare, pentru a le targheta pe cele mai importante dintre acestea intr-o singura pagina, in loc de pagini distincte. Un exemplu de cluster („multime”, in limba romana, insa, pentru simplificare, vom folosi termenul…

Mai mult
Totul despre entitatile SEO: ce sunt si cum sa le folosesti in beneficiul optimizarii!

23

ian

2024

Totul despre entitatile SEO: ce sunt si cum sa le folosesti in beneficiul optimizarii!

In Dictionarul Explicativ al Limbii Romane, entitatea este definita drept "existenta sau realitate determinata", "esenta a unui lucru, existenta distinct si independent de aceasta", respectiv "totalitatea caracteristicilor unui obiect, reprezentate sub forma de informatii". In SEO, aceasta…

Mai mult
Mic ghid despre redirect-uri: care este diferenta intre cele permanente si temporare?

19

dec

2023

Mic ghid despre redirect-uri: care este diferenta intre cele permanente si temporare?

Eliminarea paginilor din site, schimbarea URL-urilor sau a numelui de domeniu implica numeroase redirect-uri. Daca acestea nu se realizeaza, unele link-uri vor deveni "dead end", ceea ce dauneaza atat experientei utilizatorilor (UX), cat si optimizarii SEO (intrucat stii deja ca nimic nu ii "scapa"…

Mai mult
Tipuri de erori: cele de tip 400 si cele de tip 500. Ce inseamna si cum le rezolvi?

18

dec

2023

Tipuri de erori: cele de tip 400 si cele de tip 500. Ce inseamna si cum le rezolvi?

Erorile de tip 400 si cele de tip 500 sunt doua categorii distincte de erori HTTP, cu cauze si solutii diferite. Aceste coduri sunt cruciale in analiza aplicatiilor, deoarece furnizeaza informatii despre posibile erori rezultate dintr-o cerere HTTP.   Cel mai cunoscut cod de eroare HTTP este codul de eroare 404, care…

Mai mult