Ne place sa impartasim ideile noastre de marketing. Nu ezita sa ne spui care este parerea ta!
Cu cat mai mult, cu atat mai bine sau... ''less is more''? Ce isi doreste utilizatorul? Sa citeasca informatii cat mai ample – prin urmare, exhaustive – sau articole cat mai succinte, pe principiul „scurt si la obiect”? Pe de alta parte, nu putem ignora nici criteriile de departajare…
Mai multDaca in matematica 1 + 1 fac 2, in SEO, doua pagini identice sau care au continut similar pot sa conduca la... zero rezultate. Despre duplicate content sau canibalizarea cuvintelor cheie, spre exemplu, poti citi aici! Desi algoritmul Google – raspunzator de afisarea rezultatelor in urma unei cautari efectuate…
Mai multPentru cei care detin un site, dar inca nu au notiuni tehnice de SEO foarte solide, am decis sa venim in ajutor cu un scurt articol explicativ referitor la canibalizarea cuvintelor cheie si cum influenteaza acest „fenomen” pozitionarea in paginile cu rezultate ale cautarilor realizate in Google. In lipsa…
Mai multEsti antreprenor si ai un site pe care vrei sa il promovezi? Sau poate doresti sa incepi o cariera in acest domeniu. Indiferent de motivul pentru care te afli aici, informatiile din acest ghid SEO iti vor fi cu siguranta utile. Vei regasi aici notiuni de baza pe care ar trebuie sa le cunoasca oricine se ocupa de promovarea…
Mai multDe multe ori, in pragul unui "hop" economic, business-urile aleg sa renunte la serviciile de marketing online, implicit SEO. Ceea ce multi nu iau in calcul este faptul ca o astfel de decizie, fie ea pe termen scurt, poate declansa reactii in lant, care iti pot afecta iremediabil afacerea online. Mai ales daca…
Mai multDesi nu este un virus informatic care sa ne puna in pericol calculatoarele si celelalte device-uri, COVID-19 nu i-a lasat indiferenti pe gigantii Internetului. De fapt, avand in vedere raspandirea de informatii false din mediul online si panica creata cu privire la acest subiect, lumea digitala a luat atitudine! Totodata,…
Mai mult