Ne place sa impartasim ideile noastre de marketing. Nu ezita sa ne spui care este parerea ta!
De multe ori, in pragul unui "hop" economic, business-urile aleg sa renunte la serviciile de marketing online, implicit SEO. Ceea ce multi nu iau in calcul este faptul ca o astfel de decizie, fie ea pe termen scurt, poate declansa reactii in lant, care iti pot afecta iremediabil afacerea online. Mai ales daca…
Mai multDesi nu este un virus informatic care sa ne puna in pericol calculatoarele si celelalte device-uri, COVID-19 nu i-a lasat indiferenti pe gigantii Internetului. De fapt, avand in vedere raspandirea de informatii false din mediul online si panica creata cu privire la acest subiect, lumea digitala a luat atitudine! Totodata,…
Mai multGoogle nu este "doar" cel mai mare motor de cautare din lume, ci o companie care cauta mereu sa inoveze si sa ofere utilizatorilor ceva nou, ceva nemaiintalnit, care sa ii surprinda si sa le faca viata mai usoara. In ultimii ani, gigantul american a investit in inteligenta artificiala, iar acest lucru este vizibil…
Mai multDaca faci SEO pentru a vinde produsele si serviciile companiei tale (si nu ai niciun motiv sa nu o faci!), cu siguranta ti-ai pus, si nu o data, urmatoarele intrebari: "De ce se schimba SEO atat de des?", "Oare chiar am nevoie de SEO ca sa vand?" sau "De ce este un proces nesfarsit?". …
Mai multPentru cele mai multe persoane, latura tehnica a optimizarii SEO reprezinta partea cea mai putin “interesanta”, considerand ca doar programatorii ar trebui sa o cunoasca si sa se ocupe de ea. Cu toate acestea, un nivel minim de cunostinte SEO tehnice poate avea un impact semnificativ asupra pozitiilor…
Mai multAcum 10 ani, SEO era simplu. Pentru ca site-ul tau sa fie listat printre primele pozitii in Google, tot ce trebuia sa faci era sa inghesui cat mai multe cuvinte cheie in continutul paginilor si sa cumperi cat mai multe linkuri externe, de cele mai multe ori spammy, de la asa-zisele “ferme de linkuri”. In prezent,…
Mai mult