

Eliminarea paginilor din site, schimbarea URL-urilor sau a numelui de domeniu implica numeroase redirect-uri. Daca acestea nu se realizeaza, unele link-uri vor deveni "dead end", ceea ce dauneaza atat experientei utilizatorilor (UX), cat si optimizarii SEO (intrucat stii deja ca nimic nu ii "scapa"…
citeste totErorile de tip 400 si cele de tip 500 sunt doua categorii distincte de erori HTTP, cu cauze si solutii diferite. Aceste coduri sunt cruciale in analiza aplicatiilor, deoarece furnizeaza informatii despre posibile erori rezultate dintr-o cerere HTTP. Cel mai cunoscut cod de eroare HTTP este codul de eroare 404, care…
citeste totLa fel ca un organism viu, ChatGPT creste continuu, atat la propriu, cat si la figurat, si invata din comenzile utilizatorilor, feedback-ul acestora si experientele anterioare, mai precis raspunsurile, textele si codurile pe care le genereaza. In prezent, tool-ul de AI devine din ce in ce mai util si poate fi folosit de…
citeste totPrimește cele mai recente știri și actualizări
Prin abonare, ești de acord cu Politica noastră de confidențialitate
Suntem pregătiți să preluăm în integralitate optimizarea SEO și promovarea online a business-ului tău! iAgency.ro te ajută să crești traficul organic -> brand awareness-ul -> numărul de clienți și potențiali clienți -> conversiile -> veniturile!
Primul pas: o ofertă SEO special croită pe tiparul business-ului tău!