Blog

Ne place să împărtășim ideile noastre de marketing. Nu ezita să ne spui care este părerea ta!

Mic ghid despre redirect-uri: care este diferenta intre cele permanente si temporare?

Eliminarea paginilor din site, schimbarea URL-urilor sau a numelui de domeniu implica numeroase redirect-uri. Daca acestea nu se realizeaza, unele link-uri vor deveni "dead end", ceea ce dauneaza atat experientei utilizatorilor (UX), cat si optimizarii SEO (intrucat stii deja ca nimic nu ii "scapa"…

citeste tot

Tipuri de erori: cele de tip 400 si cele de tip 500. Ce inseamna si cum le rezolvi?

Erorile de tip 400 si cele de tip 500 sunt doua categorii distincte de erori HTTP, cu cauze si solutii diferite. Aceste coduri sunt cruciale in analiza aplicatiilor, deoarece furnizeaza informatii despre posibile erori rezultate dintr-o cerere HTTP.   Cel mai cunoscut cod de eroare HTTP este codul de eroare 404, care…

citeste tot

Iata cum poti folosi ChatGPT pentru SEO tehnic: "Este un punct de plecare, nu direct solutia!"

La fel ca un organism viu, ChatGPT creste continuu, atat la propriu, cat si la figurat, si invata din comenzile utilizatorilor, feedback-ul acestora si experientele anterioare, mai precis raspunsurile, textele si codurile pe care le genereaza. In prezent, tool-ul de AI devine din ce in ce mai util si poate fi folosit de…

citeste tot

Te așteptăm la o discuție

Suntem pregătiți să preluăm în integralitate optimizarea SEO și promovarea online a business-ului tău! iAgency.ro te ajută să crești traficul organic -> brand awareness-ul -> numărul de clienți și potențiali clienți -> conversiile -> veniturile!
Primul pas: o ofertă SEO special croită pe tiparul business-ului tău!