Ne place sa impartasim ideile noastre de marketing. Nu ezita sa ne spui care este parerea ta!
Se spune ca nu ai niciodata o a doua sansa de a face o prima impresie buna. Iar cand vine vorba de mediul online, utilizatorii isi fac o prima impresie despre produsele si serviciile tale in functie de pozitiile pe care site-ul tau le ocupa in motoarele de cautare. Asadar, in momentul in care efectueaza o cautare in Google…
Mai multPentru multi dintre noi, internetul inseamna Google. Acesta este punctul de plecare pentru descoperirea paginilor noi si este una dintre inventiile cele mai importante de la aparitia internetului. Nu exageram daca afirmam ca suntem deja dependenti de acesta pentru a invata lucruri noi, pentru shopping, distractie, dar…
Mai multSchimbarea domeniului poate avea un impact negativ asupra modului in care site-ul tau listeaza in Google, daca aceasta nu este realizata cu atentie. Motorul de cautare foloseste valorile identificate atat la nivelul domeniului, cat si la nivelul paginii pentru a determina pozitiile unui site. In momentul in care iei o…
Mai multScena online nu este constanta. An de an suntem martorii aparitiei sau, dimpotriva, a disparitiei anumitor platforme sociale. Preferintele consumatorilor se schimba permanent, dat fiind ca trendurile sufera o metamorfoza continua. Toate aceste aspecte determina lumea marketingului online sa evolueze constant. Afla care…
Mai multCu totii stim ca optimizarea SEO (Search Engine Optimization) are scopul de a urca site-urile in topul paginilor cu rezultate Google (SERPs). Prin urmare, cu cat te pozitionezi mai sus in urma unei cautari pe Google, cu atat mai mult stii ca procesul de optimizare SEO in curs este unul de succes. Dar este acesta singurul…
Mai multPentru a intelege modul in care marketerii se raporteaza la notiunea de continut SEO, este important sa analizam fiecare termen al acesteia in parte. Astfel: •SEO este acronimul de la search engine optimization, fiind procesul de optimizare a unui site cu scopul ca acesta sa fie gasit mult mai usor de utilizatori prin…
Mai mult