Blog

Ne place sa impartasim ideile noastre de marketing. Nu ezita sa ne spui care este parerea ta!

Care este diferenta dintre SEO si SEM?

15

feb

2017

Care este diferenta dintre SEO si SEM?

Search engine optimization (SEO) si search engine marketing (SEM) sunt termeni usor de incurcat daca nu cunosti indeajuns de bine aceste domenii. Majoritatea posesorilor de business-uri online sunt familiarizati cu termenul SEO, insa putini cunosc termenul SEM sau ce diferenta exista intre cele doua notiuni? Ambii termeni…

Mai mult
Indicatorii de performanta KPI in cazul unui magazin online

02

feb

2017

Indicatorii de performanta KPI in cazul unui magazin online

Una dintre cele mai mari greseli pe care business-urile mici o fac este legata de faptul ca ei considera orice valoare drept indicator de performanta KPI, despre care am vorbit, pe larg, aici. De aici porneste urmatoarea intrebare: Cum alegi indicatorii de performanta KPI care se potrivesc intocmai afacerii tale. In primul…

Mai mult
Ce trebuie sa stii despre indicatorii de perfomanta KPI

01

feb

2017

Ce trebuie sa stii despre indicatorii de perfomanta KPI

In online, la fel ca in orice companie, perfomanta este asociata cu doua procese cheie, printre care managementul si masurarea acesteia. Daca managementul performantei reflecta legatura dintre entitate si performanta (aici incluzand definirea si punerea in aplicare a strategiei, trainingul si masurarea performantei), masurarea…

Mai mult
Cum functioneaza motorul de cautare Google?

27

dec

2016

Cum functioneaza motorul de cautare Google?

  Google reprezinta un model extraordinar de business, care investeste miliarde de dolari in produsele sale precum: Gmail, Google Search, Google Maps, Google Earth, Google Apps si multe altele. Banii pe care Google ii castiga provin din aplicatiile platite de catre utilizatori, iar pentru a le folosi utilizatorii…

Mai mult
Ce este bounce rate-ul si cum afecteaza performanta site-ului

22

dec

2016

Ce este bounce rate-ul si cum afecteaza performanta site-ului

Atunci cand ai un site, ar fi bine sa verifici performanta lui daca vrei sa iti imbunatatesti strategia de marketing online si SEO. Multe dintre site-urile renumite, care produc continut de calitate si sunt vizitate de zeci de mii de useri unici, cu siguranta acorda o mare importanta indicilor de performanta din Analytics.…

Mai mult
Cum pot sa reduci bounce rate-ului prin crearea de evenimente in Analytics

22

dec

2016

Cum pot sa reduci bounce rate-ului prin crearea de evenimente in Analytics

Evenimentele sunt interactiuni ale utilizatorilor cu continutul, care pot fi urmarite in mod independent intr-o pagina web sau la incarcarea unui ecran. Aici sunt incluse o serie de actiuni, printre care vizionarea unui videoclip, descarcarea unui PDF, elemente Flash, elemente AJAX incorporate, inscrierea la newsletter,…

Mai mult