Scena online nu este constanta. An de an suntem martorii aparitiei sau, dimpotriva, a disparitiei anumitor platforme sociale. Preferintele consumatorilor se schimba permanent, dat fiind ca trendurile sufera o metamorfoza continua. Toate aceste aspecte determina lumea marketingului online sa evolueze constant. Afla care…
Cu totii stim ca optimizarea SEO (Search Engine Optimization) are scopul de a urca site-urile in topul paginilor cu rezultate Google (SERPs). Prin urmare, cu cat te pozitionezi mai sus in urma unei cautari pe Google, cu atat mai mult stii ca procesul de optimizare SEO in curs este unul de succes. Dar este acesta singurul…
Pentru a intelege modul in care marketerii se raporteaza la notiunea de continut SEO, este important sa analizam fiecare termen al acesteia in parte. Astfel: •SEO este acronimul de la search engine optimization, fiind procesul de optimizare a unui site cu scopul ca acesta sa fie gasit mult mai usor de utilizatori prin…
Sa incepem prin a face o scurta introducere despre link-urile interne: Acestea sunt link-uri care fac legatura dintre o pagina de pe un site catre o alta adresa care apartine aceluiasi domeniu. Adresele pot fi pagini de website, insa pot fi in acelasi timp si link-uri catre fisiere media, download-uri sau altele. Pentru…
Optimizarea SEO ofera site-ului tau posibilitatea de a fi gasit mult mai usor de catre utilizatori. In momentul in care strategia SEO este foarte bine gandita, exista sanse foarte mari sa ocupi pozitii de top in paginile de rezultate ale cautarilor pe Google. Cu toate acestea, pentru a putea sa intelegi pe deplin cum functioneaza…
Subiectul GDPR pare ca a acaparat Facebook-ul si prima pagina a site-urilor de business. Pe masura ce se apropie termenul de implementare dat de Uniunea Europeana tot mai multi antreprenori incearca sa isi actualizeze site-urile pentru a fi in conformitate cu noile reguli. Discutiile legate de GDPR sunt focusate pe cum…