Esti un antreprenor aflat la inceput de drum sau un tanar care isi doreste sa urmeze o cariera in marketing? Atunci foarte probabil ai auzit de SEO (Search Engine Optimization) si SEM (Search Engine Marketing). Acesti doi termeni suna foarte similar, insa in realitate sunt destul de diferiti. Daca nu ti-e clar ce inseamna…
Pentru business-urile din ziua de azi, in special pentru cele care activeaza local, exista nenumarate moduri de a-si prezenta brandul in mediul online. Dintre acestea, poate ca cel mai eficient este marketingul pentru Google Maps, un ingredient esential in orice strategie solida de optimizare SEO la nivel local. De altfel,…
Data trecuta am vorbit despre cum stabilim lungimea continutului scris intr-o pagina optimizata SEO. Toate detaliile referitoare la acest subiect le gasesti aici! Dupa cum am promis la finalul acelui articol, de data aceasta vom discuta despre elementele de continut SEO care pot afecta viteza de incarcare a unui site.…
Cu cat mai mult, cu atat mai bine sau... ''less is more''? Ce isi doreste utilizatorul? Sa citeasca informatii cat mai ample – prin urmare, exhaustive – sau articole cat mai succinte, pe principiul „scurt si la obiect”? Pe de alta parte, nu putem ignora nici criteriile de departajare…
Daca in matematica 1 + 1 fac 2, in SEO, doua pagini identice sau care au continut similar pot sa conduca la... zero rezultate. Despre duplicate content sau canibalizarea cuvintelor cheie, spre exemplu, poti citi aici! Desi algoritmul Google – raspunzator de afisarea rezultatelor in urma unei cautari efectuate…
Pentru cei care detin un site, dar inca nu au notiuni tehnice de SEO foarte solide, am decis sa venim in ajutor cu un scurt articol explicativ referitor la canibalizarea cuvintelor cheie si cum influenteaza acest „fenomen” pozitionarea in paginile cu rezultate ale cautarilor realizate in Google. In lipsa…