Blog

Ne place sa impartasim ideile noastre de marketing. Nu ezita sa ne spui care este parerea ta!

Cum pot sa reduci bounce rate-ului prin crearea de evenimente in Analytics

22

dec

2016

Cum pot sa reduci bounce rate-ului prin crearea de evenimente in Analytics

Evenimentele sunt interactiuni ale utilizatorilor cu continutul, care pot fi urmarite in mod independent intr-o pagina web sau la incarcarea unui ecran. Aici sunt incluse o serie de actiuni, printre care vizionarea unui videoclip, descarcarea unui PDF, elemente Flash, elemente AJAX incorporate, inscrierea la newsletter,…

Mai mult
Greseli comune care dauneaza strategiei SEO in e-commerce

18

aug

2016

Greseli comune care dauneaza strategiei SEO in e-commerce

Optimizarea SEO in e-commerce reprezinta cea mai buna tehnica pentru a obtine si a pastra clienti. Cercetarile arata ca aproximativ jumatate dintre clientii online incep procesul de cumparare cu ajutorul unui motor de cautare. Optimizarea SEO in e-commerce este esentiala pentru a obtine un trafic constant si targetat.…

Mai mult
Ce este si cum se foloseste Google disavow

18

iul

2016

Ce este si cum se foloseste Google disavow

In cazul in care site-ul tau a beneficiat de optimizare SEO in ultimii ani, exista sanse ca acesta sa fi acumulat link-uri nenaturale de-a lungul timpului, de care poti scapa folosind Google disavow. In cazul in care acestea sunt detectate de algoritmul Google Penguin, site-ul tau poate fi penalizat.   Ce este Google…

Mai mult
Acces retrictionat la Google Keywordplanner? Iata ce poti folosi

30

iun

2016

Acces retrictionat la Google Keywordplanner? Iata ce poti folosi

Cu ceva timp in urma, Google a decis sa restrictioneze accesul la Google KeywordPlanner, unul dintre cele mai folosite tool-uri de catre specialistii in optimizare SEO, doar la cei care au o campanie de Adwords in desfasurare. Aceasta schimbare, oarecum anticipata, venita din partea lui Google, a periclitat intr-o anumita…

Mai mult
Cum sa faci un research de cuvinte cheie in 2016

26

mai

2016

Cum sa faci un research de cuvinte cheie in 2016

Identificarea corecta a cuvintelor cheie este piatra de temelia a unei strategii de optimizare SEO, al carui scop final nu este numai cresterea traficului organic obtinut din motoarele de cautare, ci si a ratei de conversie. Cuvintele cheie decid cine ajunge pe site-ul tau si de ce anume. Cu cat sunt mai relevante, au…

Mai mult
Ai un magazin online? Asa faci optimizarea paginii de produs

12

mai

2016

Ai un magazin online? Asa faci optimizarea paginii de produs

Optimizarea SEO a devenit extrem de importanta pentru orice fel de site, dar mai ales pentru magazinele online, al caror succes depinde de felul in care reusesc sa atraga si sa cucereasca cat mai multi potentiali clienti, pe care sa-i transforme apoi in cumparatori fideli. Optimizarea SEO a site-urilor de eCommerce este…

Mai mult