Blog

Ne place sa impartasim ideile noastre de marketing. Nu ezita sa ne spui care este parerea ta!

Tipuri de erori: cele de tip 400 si cele de tip 500. Ce inseamna si cum le rezolvi?

18

dec

2023

Tipuri de erori: cele de tip 400 si cele de tip 500. Ce inseamna si cum le rezolvi?

Erorile de tip 400 si cele de tip 500 sunt doua categorii distincte de erori HTTP, cu cauze si solutii diferite. Aceste coduri sunt cruciale in analiza aplicatiilor, deoarece furnizeaza informatii despre posibile erori rezultate dintr-o cerere HTTP.   Cel mai cunoscut cod de eroare HTTP este codul de eroare 404, care…

Mai mult
Iata cum poti folosi ChatGPT pentru SEO tehnic:

14

dec

2023

Iata cum poti folosi ChatGPT pentru SEO tehnic: "Este un punct de plecare, nu direct solutia!"

La fel ca un organism viu, ChatGPT creste continuu, atat la propriu, cat si la figurat, si invata din comenzile utilizatorilor, feedback-ul acestora si experientele anterioare, mai precis raspunsurile, textele si codurile pe care le genereaza. In prezent, tool-ul de AI devine din ce in ce mai util si poate fi folosit de…

Mai mult
Cele mai bune plugin-uri SEO pentru WordPress

09

oct

2023

Cele mai bune plugin-uri SEO pentru WordPress

  Sa construiesti un site este ca si cum ai construi o casa, fiind necesar sa beneficiezi, pe de o parte, de ajutorul unor specialisti care sa se asigure ca acesta functioneaza la parametri optimi si, pe de alta parte, de plugin-uri create pentru a te ajuta sa: gestionezi la cel mai inalt nivel continutul din site;…

Mai mult
Ce este volatilitatea SERP si cum sa o contracarezi?

04

aug

2023

Ce este volatilitatea SERP si cum sa o contracarezi?

Ce poate fi mai frustrant, pentru un specialist SEO, decat sa vada ca oglinda activitatii sale pentru clienti, mai precis pozitiile ocupate de site-urile acestora in paginile cu rezultatele cautarilor (SERP), isi schimba imaginea de la o zi la alta, aparent fara nicio explicatie? Cu alte cuvinte, vineri seara, toate ranking-urile…

Mai mult
Cum sa gasesti cuvintele cheie cu o concurenta scazuta? Iata cele mai utile tool-uri!

25

mai

2023

Cum sa gasesti cuvintele cheie cu o concurenta scazuta? Iata cele mai utile tool-uri!

Cuvintele cheie sau keyword-urile sunt acele expresii pe care utilizatorii le introduc in Google pentru a gasi continutul de care sunt interesati. In SEO, acestea sunt folosite pentru a descrie continutul unei pagini web si pentru a imbunatati pozitiile in rezultatele cautarii organice. Cuvintele cheie sunt, de obicei,…

Mai mult
Stirea anului in SEO: au fost dezvaluiti 1.922 de factori de ranking de pe

21

feb

2023

Stirea anului in SEO: au fost dezvaluiti 1.922 de factori de ranking de pe "Google-ul rusesc"!

Data de 27 ianuarie 2023 a fost descrisa de unii specialisti SEO de peste Ocean drept "al doilea Craciun", datorita evenimentului major care a avut loc in acea zi si care a fost numit "cel mai interesant din ultimii ani", in industria marketing-ului online. Este vorba despre o scurgere de informatii,…

Mai mult