Afacerile care isi doresc sa isi mentina un avantaj competitiv trebuie sa acorde in continuare atentie sporita optimizarii site-urilor pentru motoarele de cautare (SEO), astfel incat sa isi asigure vizibilitatea business-ului in online. Cerintele in continua schimbare ale algoritmilor de cautare, comportamentul utilizatorilor…
citeste totCTR (click through rate sau rata de click, denumiri pe care le vom folosi alternativ in acest articol) reprezinta procentul utilizatorilor care dau click pe un anumit link, banner etc., din totalul celor care il vad. In continuare, ne vom concentra pe CTR organic, mai precis pe numarul celor care dau click pe un anumit…
citeste totCe inseamna un URL „prea lung”? Atat utilizatorii, cat si motoarele de cautare, in special Google, care detine o cota de piata de peste 90% la nivel global si in Romania si asupra caruia ne vom concentra in continuare, prefera link-urile scurte, clare si optimizate corespunzator. Totusi, pentru profesionistii…
citeste totPrimește cele mai recente știri și actualizări
Prin abonare, ești de acord cu Politica noastră de confidențialitate
Suntem pregătiți să preluăm în integralitate optimizarea SEO și promovarea online a business-ului tău! iAgency.ro te ajută să crești traficul organic -> brand awareness-ul -> numărul de clienți și potențiali clienți -> conversiile -> veniturile!
Primul pas: o ofertă SEO special croită pe tiparul business-ului tău!