

Cu cat mai mult, cu atat mai bine sau... ''less is more''? Ce isi doreste utilizatorul? Sa citeasca informatii cat mai ample – prin urmare, exhaustive – sau articole cat mai succinte, pe principiul „scurt si la obiect”? Pe de alta parte, nu putem ignora nici criteriile de departajare…
citeste totDaca in matematica 1 + 1 fac 2, in SEO, doua pagini identice sau care au continut similar pot sa conduca la... zero rezultate. Despre duplicate content sau canibalizarea cuvintelor cheie, spre exemplu, poti citi aici! Desi algoritmul Google – raspunzator de afisarea rezultatelor in urma unei cautari efectuate…
citeste totPentru cei care detin un site, dar inca nu au notiuni tehnice de SEO foarte solide, am decis sa venim in ajutor cu un scurt articol explicativ referitor la canibalizarea cuvintelor cheie si cum influenteaza acest „fenomen” pozitionarea in paginile cu rezultate ale cautarilor realizate in Google. In lipsa…
citeste totPrimește cele mai recente știri și actualizări
Prin abonare, ești de acord cu Politica noastră de confidențialitate
Suntem pregătiți să preluăm în integralitate optimizarea SEO și promovarea online a business-ului tău! iAgency.ro te ajută să crești traficul organic -> brand awareness-ul -> numărul de clienți și potențiali clienți -> conversiile -> veniturile!
Primul pas: o ofertă SEO special croită pe tiparul business-ului tău!