Ne place sa impartasim ideile noastre de marketing. Nu ezita sa ne spui care este parerea ta!
Google nu este "doar" cel mai mare motor de cautare din lume, ci o companie care cauta mereu sa inoveze si sa ofere utilizatorilor ceva nou, ceva nemaiintalnit, care sa ii surprinda si sa le faca viata mai usoara. In ultimii ani, gigantul american a investit in inteligenta artificiala, iar acest lucru este vizibil…
Mai multDaca faci SEO pentru a vinde produsele si serviciile companiei tale (si nu ai niciun motiv sa nu o faci!), cu siguranta ti-ai pus, si nu o data, urmatoarele intrebari: "De ce se schimba SEO atat de des?", "Oare chiar am nevoie de SEO ca sa vand?" sau "De ce este un proces nesfarsit?". …
Mai multPentru cele mai multe persoane, latura tehnica a optimizarii SEO reprezinta partea cea mai putin “interesanta”, considerand ca doar programatorii ar trebui sa o cunoasca si sa se ocupe de ea. Cu toate acestea, un nivel minim de cunostinte SEO tehnice poate avea un impact semnificativ asupra pozitiilor…
Mai multAcum 10 ani, SEO era simplu. Pentru ca site-ul tau sa fie listat printre primele pozitii in Google, tot ce trebuia sa faci era sa inghesui cat mai multe cuvinte cheie in continutul paginilor si sa cumperi cat mai multe linkuri externe, de cele mai multe ori spammy, de la asa-zisele “ferme de linkuri”. In prezent,…
Mai multSalut, Suntem iAgency.ro si cautam un Copywriter care sa se alature echipei noastre. Ne dorim in echipa un/o coleg/a care sa redacteze continut de calitate, articole si comunicate de presa pentru clientii nostri. Candidatul/a ideal/a trebuie sa stie sa scrie foarte bine, atat in romana, cat si in engleza, si sa fie atent/a…
Mai multIn fiecare an, Google ruleaza intre 500 si 600 de actualizari de algoritm, cele mai multe dintre ele neavand un impact semnificativ asupra performantelor site-urilor in SERP. Cu toate acestea, exista cateva actualizari care pot influenta considerabil pozitiile din Google. In 2019, au avut loc deja doua astfel de update-uri…
Mai mult