De mai bine de un an, Google a anuntat tranzitia iminenta catre mobile-first index. Conform unui studiu realizat de catre Stone Temple Consulting la inceputul anului 2017, mai mult de 55% din traficul total de pe internet vine de pe dispozitive mobile, acest procent urmand sa creasca de la an la an. Aceasta tranzitie a…
Headingurile sunt taguri HTML incorporate in codul unei website, care au rolul de a evidentia cele mai importante elemente din continutul unei pagini si de a indica motoarelor de cautare despre ce este vorba in pagina respectiva. De ce sunt headingurile importante pentru optimizarea SEO? Desi headingurile in sine nu influenteaza…
Daca ai un business online care a reusit sa ajunga pe pozitii de top in Google anul acesta, in 2018 este important sa fii la curent cu cele mai noi tendinte in optimizarea SEO. Ca antreprenor online, este esential sa tii pasul cu ultimele actualizari de algoritm ale motoarelor de cautare si sa te feresti sa folosesti tehnici…
In SEO, cele mai importante doua strategii pe care trebuie sa le ai in vedere sunt, fara indoiala, optimizarea site-ului si construirea de linkuri externe (backlinkuri). Cea dintai iti permite sa iti optimizezi site-ul pe baza unor cuvinte cheie relevante si sa ai o mai mare relevanta pentru publicul pe care il targetezi.…
Facebook testeaza, in sase tari, un Explore Feed cu totul diferit decat in restul lumii. Facebook Explore Feed s-a lansat la nivel global saptamana trecuta, iar majoritatea utilizatorilor din intreaga lume il pot vedea la sectiunea "Explore" de pe Facebook si il pot folosi pentru a explora continut nou. In mod normal,…
In urma cu 5-10-15 ani, activitatea de “optimizare SEO” (scuzati pleonasmul) era cunoscuta de putini oameni si se rezuma foarte mult la ceea ce se scria in paginile site-ului. Daca citeai un tutorial “pe net” era suficient sa-ti optimizezi bine site-ul. Daca mai faceai si niste schimburi de linkuri era si mai bine. Eu…