Re-incarcare.ro

Scala Web este parte a companiei Scala Holding, o echipa dedicata si pasionata ce si-a propus sa descopere solutii pentru a imbunatatii viata consumatorilor. Proiectul Re-incarcare.ro a fost lansat in 2013 din dorinta de a oferi posesorilor de cartele prepay o modalitate mai simpla si mai convenabila de a-si reincarca online cartelele. Reincarcarea cartelei prin platforma Re-incarcare.ro este simplu de realizat, nu trebuie decat sa introducem suma…

Re-incarcare.ro

reincarcareScala Web este parte a companiei Scala Holding, o echipa dedicata si pasionata ce si-a propus sa descopere solutii pentru a imbunatatii viata consumatorilor. Proiectul Re-incarcare.ro a fost lansat in 2013 din dorinta de a oferi posesorilor de cartele prepay o modalitate mai simpla si mai convenabila de a-si reincarca online cartelele.

Reincarcarea cartelei prin platforma Re-incarcare.ro este simplu de realizat, nu trebuie decat sa introducem suma cu care dorim sa reincarcam, numarul de telefon si sa platim cu cardul. Serviciul este disponibil 24/24.

Atunci cand Scala Web a apelat la iAgency dorinta lor a fost sa obtina pozitii mai bune pe principalele cuvinte cheie targetate si un trafic mai mare pe site. Provocarea noastra a fost totoadata, de a convinge posesorii de cartele prepay ca serviciul oferit de Re-incarcare.ro este sigur si de a le face cunoscut faptul ca, tarifele oferite de Re-incarcare.ro sunt mai mici decat la operatorii de telefonie mobila.

Dupa un audit realizat site-ului, o analiza detaliata a competitiei si a domeniului de activitate, am reusit sa identificam problemele si sa stabilim o strategie pentru a ajuta Scala Web sa obtina telul pe care si l-au propus.

Solutia propusa de noi a fost sa construim un mix optim de surse de linkuri (comunicate de presa, advertoriale, articole pe bloguri, semnale sociale), sa eliminam linkurile de slaba calitate si care aveau un impact negativ, sa cream un echilibru intre linkurile "nofollow" si "dofollow" si sa imbunatatim prezenta si activitatea brandului pe retelele sociale: Facebook si Twitter.

Optimizare onsite

Cuvinte cheie - S-a realizat un studiu al cuvintelor cheie relevante pentru acest domeniu. Dupa ce au fost stabilite, au fost implementate in paginile site-ului, pentru a crea o densitate optima in site.

Creare de continut - Au fost create pagini noi in site cu continut unic relevant.

Title si Meta Description - Au fost optimizate title-urile fiecarei pagini din site si au fost realizate meta descrieri care sa includa cuvintele cheie principale si care aduca un CTR cat mai bun.

  

Optimizare offsite

Distributia ancorelor text era destul de variata si nu includea cuvintele cheie principale. Totodata majoritatea backlink-urilor erau directionate catre homepage, motiv pentru care echipa noastra a decis sa creeze backlinkuri diversificate, pe cuvintele cheie principale care ne interesau.

Rezultate

Dupa prima luna de colaborare cu iAgency, traficul de pe site-ul Re-incarcare.ro a crescut cu 50%. Daca facem o cautare pe Google, dupa oricare dintre cuvintele cheie principale, site-ul apare in prima pagina, pe unele cuvintele cheie imediat dupa site-ul operatorului de telefonie mobila.

reincarcare2

Ultimele proiecte